• Im Fabulous

Flashback länkar till bilder på "tuttar" på FL.

Jäkla loosers. Varför kan de inte skaffa levande kött istället?

Om mig har de sagt "Också gullig" och länkat till en bild på mig med kommentaren "lite tutte iallafall"...

Kanske hittar du dig bland dessa inlägg...

www.flashback.info/showthread.php&page=75

• Svar på tråden Flashback länkar till bilder på "tuttar" på FL.
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    Im Fabulous skrev 2008-03-10 16:49:16 följande:
    Jäkla loosers. Varför kan de inte skaffa levande kött istället?Om mig har de sagt "Också gullig" och länkat till en bild på mig med kommentaren "lite tutte iallafall"...Kanske hittar du dig bland dessa inlägg...www.flashback.info/showthread.php&pa...
    Har vart uppe på tapeten här flera gånger. vad man kan göra för att skydda sig är att inte blotta ut sig Internet är större än fl och bilder lätt att sno eller göra sig lustig över.

Det finns en tråd där det hånas och länkas till ungar på lunarstorm oxå
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Silence is golden
    Im Fabulous skrev 2008-03-10 16:49:16 följande:
    Jäkla loosers. Varför kan de inte skaffa levande kött istället?Om mig har de sagt "Också gullig" och länkat till en bild på mig med kommentaren "lite tutte iallafall"...Kanske hittar du dig bland dessa inlägg...www.flashback.info/showthread.php&pa...
    Vattemärk bilderna el lägg inte ut dem
    Ett vackert skal är inte allt
  • MansonDust

De har väl ingé bättre för sig.

• Lolilla

Silence is golden skrev 2008-03-10 16:53:19 följande:

Vattemärk bilderna el lägg inte ut dem
    Vad hjälper vattenmärkningen då? Döjler den bilden?
  • Earth Angel

Äh, lägger man ut bilder på sig själv så får man ju tyvärr ta smällen också att andra kan sno dom och kommentera dom "tyvärr".

• Silence is golden
    Lolilla skrev 2008-03-10 18:03:27 följande:
    Silence is golden skrev 2008-03-10 16:53:19 följande: Vad hjälper vattenmärkningen då? Döjler den bilden?
    Men lägg inte ut bilder  av den typen  då
  • vadskajaghetadå

vissa tjejer på FL lägger ju ut vissa nakenbilderna, de borde varit medvetna om att folk kan sno bilderna och göra vad som helst.

men många anser ju att det är så naturligt med graviditet och det går ju bara inte att dölja tuttarna liksom!!

även fast de på FB är värsta töntarna...

BF 5 juli
  • Lolilla

Silence is golden skrev 2008-03-10 18:12:40 följande:

Men lägg inte ut bilder  av den typen  då
    Skulle aldrig falla mig in
  • Elinore

yees.. jag e oxå med där..meeen.. låt pojkarna roa sig

vill man inte ha sina bilder tagna... lägg inte ut några bilder

• SystemRestore
    sannispannisen skrev 2008-03-10 18:13:19 följande:
    vissa tjejer på FL lägger ju ut vissa nakenbilderna, de borde varit medvetna om att folk kan sno bilderna och göra vad som helst.men många anser ju att det är så naturligt med graviditet och det går ju bara inte att dölja tuttarna liksom!!även fast de på FB är värsta töntarna...
    Nu är ju inte alla på FB töntar då....
  • Lolilla
    SystemRestore skrev 2008-03-10 18:43:50 följande:
    Precis. Jag är huserar ju där.
  • vadskajaghetadå
    SystemRestore skrev 2008-03-10 18:43:50 följande:
    jag anser att de är töntar, killarna i tråden, inga andra än töntar beter sig så.

men du trodde altså att jag menade ALLA på FB?

konstigt....hmm..
    BF 5 juli
  • SystemRestore
    sannispannisen skrev 2008-03-10 19:09:29 följande:
    jag anser att de är töntar, killarna i tråden, inga andra än töntar beter sig så.men du trodde altså att jag menade ALLA på FB? konstigt....hmm..
    eftersom du skrev DE på FB. Men här är alltså kvinnorforumet där man måste kunna läsa mellan raderna och helt enkelt läsa tankar för att inte vara töntig eftersom du insinuerar att eftersom jag kommenterade det hela så skulle jag vara en av "de".

konstigt....hmmm.....
  • vadskajaghetadå
    SystemRestore skrev 2008-03-10 19:41:14 följande:
    eftersom du skrev DE på FB. Men här är alltså kvinnorforumet där man måste kunna läsa mellan raderna och helt enkelt läsa tankar för att inte vara töntig eftersom du insinuerar att eftersom jag kommenterade det hela så skulle jag vara en av "de". konstigt....hmmm.....
    jag trodde väl att folk var så SMARTA att de fattade att jag menade de i tråden!...men tydligen inte...

om du är en av töntarna i tråden som skriver "wow kolla tuttarna på denna brud" så är du en av dom, defenitivt!
    BF 5 juli
  • vadskajaghetadå

fast hälten av alla som skriver skriver också "fy faaaan vilka bristningar jag spyyyyr"

"fan vilken ful unge hon hade"

etc....

BF 5 juli
  • Tvillingfarsa

Känns ju lite som att lägger man ut bilder på sig som ligger helt öppet så får man skylla sig själv lite granna.

• Silence is golden
    Tvillingfarsa skrev 2008-03-12 14:08:58 följande:
    Känns ju lite som att lägger man ut bilder på sig som ligger helt öppet så får man skylla sig själv lite granna.
    Bra inlägg
  • sakoline

Håller med tvillingfarsa också.

• vadskajaghetadå
    Tvillingfarsa skrev 2008-03-12 14:08:58 följande:
    jag tror att man även VILL att folk ska se ens snygga kropp/snygga tuttar.
    BF 5 juli
  • Valkyriah

Håller med om vad redan många skrivit.
    Vill man vara anonym på internet så får man strunta att lägga upp bilder.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
Svar på tråden Flashback länkar till bilder på "tuttar" på FL.