• nbv

Någon som har tv:n Samsung LE-32S81?

Vad tycker ni om den?

• Svar på tråden Någon som har tv:n Samsung LE-32S81?
  • kaksmulan

Jag har en samsung LE32S86 (antar att det är typ exakt samma tv) och tycker att den är helt otroligt jättebra.

Ett tips är att kolla upp på www.pricrunner.se där finns användar recentioner som är mycket tillförlitliga!

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • nbv

tack för tips! men det kan väl inte vara samma tv?

• nbv

kollade det nu, enda skillanden var att vår är enbart analog och er även digital.
    ni är alltså nöjda! Låter bra.
    vi tyckte bilden var lite pixlig. kanske bara inställningar eller ny antenn som krävs..

• kaksmulan

jo, visst kan bilden vara pixlig men det beror på vilken sändning man har. Ettan och tvåan är jättebra hos oss men femman rent hemsk! Sen hjälper det att pilla lite på inställningarna... Grejen är att en platt-tv med LCD skärm ÄR inte lika bra som en tjock-tv! Så är det bara. (men jämfört med den urdåliga tvn vi hade innan så blir ALLT bättre)

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • nbv

aha... ja, det gäller nog att man vänjer sig. Tycker bilden på den gamla tv:n var så mycket klarare och det hade jag inte väntat mig riktigt..
    bästa inställningarna här är default men att man minskar färg och backlight lite.
    Dock är det tvärtom här, femman är ganska bra faktiskt men ettan och tvåan sääämre!

Svar på tråden Någon som har tv:n Samsung LE-32S81?