• Eisa

Sparkar på urinblåsan - ont

Ungen kickar min utinblåsa så att det gör ont. Är det normalt? Som att jag får elektriska stötar i magen nästan. Vad göra?

/Åsa vecka 28

• Svar på tråden Sparkar på urinblåsan - ont
  • Öster

finns inte så mycket att göra. tror det är rätt så normalt. min bebis sparkar på min blåsa med o blir akut kissnödig. i värsta fall kan man ju kissa på sig . hehe

• Eisa
    Öster skrev 2008-03-10 20:43:14 följande:
    finns inte så mycket att göra. tror det är rätt så normalt. min bebis sparkar på min blåsa med o blir akut kissnödig. i värsta fall kan man ju kissa på sig . hehe
    Om det bara vore så väl, att man bara blev kissnödig. Men min bebis verkar trycka ihop blåsan med sina fötter, sen trassla in sig i min ändtarm, sen sparka allt så hårt det går. Jävligt obehaglgt.
  • Nennis1

Min lilla tjej trycker sitt huvud mot blåsan och rumpan mot revbenen och sen känns det som om hon liksom sträcker på sig... gör hur ont som helst. Men hon verkar ligga skönt i alla fall, har legat så ett par veckor nu.

• Dexxi

Min lilla tjej ligger i säte o kommer förlösas med snitt...hon har sparkat på kissblåsan i MÅNGA veckor nu...bara att härda ut, inget man kan göra något åt dessvärre! Annat än att se till att gå och kissa ofta så man inte riskerar kissa på sig!

♥ BF 31:e mars 2008 ♥
  • Nuni

Så där har jag precis haft. Tror det var ungefär i samma vecka. Men det gick över efter ett par dagar. Är i vecka 32 nu.
    Och som sagt man kan ju inte göra så mkt åt det heller tyvärr =( Bara att stå ut..

Eisa skrev 2008-03-10 20:38:57 följande:
    Ungen kickar min utinblåsa så att det gör ont. Är det normalt? Som att jag får elektriska stötar i magen nästan. Vad göra?/Åsa vecka 28
Svar på tråden Sparkar på urinblåsan - ont