• Jenny N

Spa-resa till Estland, ,någon som har tips på bra hotell?

Hej, vi är ett gäng tjejer som tänkt åka till Estland på Spa i sommar och tänkte höra om  någon som har tips på bra och prisvärd resa? Finns det paketresa med båt också eller får man boka var för sig?
    Tar jättegärna emot tips om någon har varit på nått spahotell som ni varit nöjda med!

• Svar på tråden Spa-resa till Estland, ,någon som har tips på bra hotell?
  • Maria40

Vi ska åka med Vega-resor i sommar, har bekanta som åkt flera gånger med dem och tycker det är både bra och billigt.

www.vegaresor.se/

• Jenny N

Åh vilken bra sida, tack! Har beställt katalog till allihopa nu. Vad fick ni betala för er resa? Hur många nätter är ni borta? Vart ska ni bo?

• Maria40

Vi ska bo i Tallin, på ett hotell som heter Kalev SPA, då får vi både storstad och det ingår en del behandlingar. Jag har tidigare varit i Tallin och tyckte om staden, fanns mycket att titta på, gott om restauranger, mycket är billigt.

Vi blir borta från lördag - söndag, dvs 8 nätter. Med frukost och middagspension har jag för mig att biljetterna kostade runt 4.000 kr/pers (kommer inte ihåg exakt, kan varit någon hundring hit eller dit).

• Jenny N

Det låter ju som ett  väldigt bra pris. Vi ska nog vara borta sammanlagt 5 nätter borde ju bli lite billigare ändå.
    Tack så mycket för ditt svar!

Svar på tråden Spa-resa till Estland, ,någon som har tips på bra hotell?