• Patsy Dee

biomamman hatar mig....

och vill ej att jag ska träffa hennes barn.
    hon har tillochmed hotat att gå till rättegång för att barnen bara ska bo här varannan helg. nu bor de här lite mindre än varannan vecka.

när barnen är här så hämtar jag gärna på dagis då jag är föräldraledig och så då min dotter och ena bonusen leker jättebra ihop... men jag får inte vara själv med hennes barn säger hon.

jag tycker jättemkt om mina bonusbarn och de gillar att vara med mig också, men vet inet riktigt hur jag ska hantera det... om jag är själv med barnen fast hon inte vill det, vad kan hon göra?
    det är väl ändå min sambo som bestämmer över barnen när de är här...eller?
    dessutom får de ju knappt träffa sin lillebror om det blir så att de bara får bo här varannan helg...

nån som känner igen sig? som har det ungefär likadant?

• Svar på tråden biomamman hatar mig....
  • viseversa

oj vilken ragata.jag tycker det låter som hon är avundsjuk.Och ja din sambo har rätt att bestämma när han har barnen.Du får umgås med dom om du vill det.Hon ska inte få bestämma det.

• fenurila K o L t

Trist när det blir så (och det blir det allt för ofta) Sitter inte i samma sits men har många bekanta som sitter i den sitsen och jag ger er samma råd, stå på er. Hotar hon att gå till rätten så tveka inte, kämpa på för barnens skull.

5 barnsmamma (-01 -02 -04 -06 -07)
  • Patsy Dee

jo, vi ska kämpa för barnen.
    tycker det är så sorgligt att hon låter sin svartsjuka gå ut över barnen.
    just nu känns det rätt hopplöst då hon tycker att hon har rätt att bestämma för att jag har varit psykiskt instabil... alltså deprimerad och då tycker hon inte att man ska ta hand om barn.
    hon säger att barnen inte mår bra när de är här men det är bara skitsnack, vi har haft så himla roligt varje gång de är här, bonusen är sex år och min dotter är sju och de leker helt otroligt bra ihop. den andra bonusen är tio år och vi två har fått ett rätt bra band... jag är ju dessutom mamma till deras lillebror som är 4 månader.
    tror barnen kommer må sämre ifall de inte får va här så ofta, då känner de sig inte delaktiga i vårt familjeliv osv..

• rizzoz

tänk att mäns gamla ex är stöpta i samma form allihop ,oftast samma svartsjuka betende ,själv hade vi ett helvete med hans ex ,tre döttar har han med henne,vi fick en son för tre 1/2 år sedan å då tog det hus i helvete ,hon använde sej av barnen och de vände sej imot oss ,så idag har han ingen kontakt med dom , hon begärde egen vårdnad och de tog hennes efternamn, hör sällan om lycliga slut i såna här relationer ,oftast får männen avstå barnen för att exet skall lugna ner sej,ja fy faaan ,skottpengar på dom!!!!!!!!!!

• Calles matte

Patsy Dee skrev 2008-03-11 13:40:14 följande:

jo, vi ska kämpa för barnen.tycker det är så sorgligt att hon låter sin svartsjuka gå ut över barnen.just nu känns det rätt hopplöst då hon tycker att hon har rätt att bestämma för att jag har varit psykiskt instabil... alltså deprimerad och då tycker hon inte att man ska ta hand om barn.hon säger att barnen inte mår bra när de är här men det är bara skitsnack, vi har haft så himla roligt varje gång de är här, bonusen är sex år och min dotter är sju och de leker helt otroligt bra ihop. den andra bonusen är tio år och vi två har fått ett rätt bra band... jag är ju dessutom mamma till deras lillebror som är 4 månader.tror barnen kommer må sämre ifall de inte får va här så ofta, då känner de sig inte delaktiga i vårt familjeliv osv..
    Men det är väl inte du som skall ta hand om barnen utan pappan, så om hon skall hävda att pappan inte skall få ha sina barn så kan hon väl inte skylla på att DU har varit psykiskt instabil? Det påverkar ju inte pappans förmåga att ta hand om sina barn...

Usch vad jag tycker illa om ex som inte kan inse att det i första hand är deras barn som drabbas när de håller på och snackar skit om deras pappa och hans nya familj!
Svar på tråden biomamman hatar mig....