• Kristin89

Mamma tråden för oss 89:or!

Här är det tänkt att vi mammor födda 89 ska sammlas och prata om allt mellan himmel och jord!

• Svar på tråden Mamma tråden för oss 89:or!
  • sussie89

Hejsan!
    Härligt att du startat denna tråd!
    Kanske ska nämna lite kort om mig!
    89:a, blir 19 i april, är sambo
    fick våran dotter Linnéa den 13:e feb så hon blir en hel månad på torsdag, skumt vad tiden plöstligt går fort!!
    Den stora frågan kring unga förlder är Ekonomin??!!
    Den funkar UTMÄRKT!!!

• sussie89
    sussie89 skrev 2008-03-11 22:27:14 följande:
    Hejsan! Härligt att du startat denna tråd!Kanske ska nämna lite kort om mig!89:a, blir 19 i april, är sambo fick våran dotter Linnéa den 13:e feb så hon blir en hel månad på torsdag, skumt vad tiden plöstligt går fort!!Den stora frågan kring unga förlder är Ekonomin??!!Den funkar UTMÄRKT!!!
    Bor i Karlskoga..!!
  • napoleonissa

Rolig tråd
    Jag heter sandra och är 89:a..
    Så har jag min lilla Hugo som fyller 1 år den första april..

• Roxanne

Hänger med här jag också.

Heter Alexandra, fyller 19 i Maj. Mamma till Kasper som är född 070203.
    Förlovad och sambo med Stefan. Och så får jag ju inte glömma bonusen Elias som blir 3 år i April och som bor med oss på heltid.

• Roxanne
    MammanJulia skrev 2008-03-12 22:37:51 följande:
    Hur är det med alla?(=
    Med oss är det bra, ungarna går på dagis så man har en chans att pusta ut för annars är det full fart. Lite snoriga men det är dom flesta ungar nu verkar det som. Är mitt uppe i packning för flytten som är som 2 veckor så det är lite stressigt.

Hur är det med er då?
  • MammanJulia
    Roxanne skrev 2008-03-13 09:19:45 följande:
    Med oss är det bra, ungarna går på dagis så man har en chans att pusta ut för annars är det full fart. Lite snoriga men det är dom flesta ungar nu verkar det som. Är mitt uppe i packning för flytten som är som 2 veckor så det är lite stressigt.Hur är det med er då?
    Vad kul med flytt, vart ska ni flytta??
    Här är det sådär, har fåt tmjölkstckning å de e iiinte skönt:P
  • Roxanne
    MammanJulia skrev 2008-03-13 09:27:43 följande:
    Vad kul med flytt, vart ska ni flytta??Här är det sådär, har fåt tmjölkstckning å de e iiinte skönt:P
    Har fått en 4:a på BV i samma område som vi bor i nu så pojkarna får ett varsitt rum. Jätteskönt.

Aj som f*n med mjölkstockning, hade det själv en gång när jag ammade och trodde tutten skulle ramla bort. Håller du det varmt?
  • MammanJulia
    Roxanne skrev 2008-03-13 09:35:47 följande:
    Har fått en 4:a på BV i samma område som vi bor i nu så pojkarna får ett varsitt rum. Jätteskönt. Aj som f*n med mjölkstockning, hade det själv en gång när jag ammade och trodde tutten skulle ramla bort. Håller du det varmt?
    Haha, ja det känns ju nästan som den ska det:P
    Japp nu ska jag var ariktigt noga med att inte bli kall!

Skönt att de får egna rum nu då(=
Svar på tråden Mamma tråden för oss 89:or!