• Sniglar och Krut

Vad tycker du om tribal-tatueringar i svanken?

Jag undrar, hur tänker ni nu, ni som satte en tribal i svanken?

Jag har ingen och tänker helt spontant "trash", när jag ser en. Sen tänker jag: "Stackars människa lär ju ångra den där djupt nu när året är 2008."

Oh, yes, shoot me.

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • Svar på tråden Vad tycker du om tribal-tatueringar i svanken?
  • DecemberMyran

Har ingen. Och vill inte ha. Är helt enkelt enligt mig: Fjortis och trashigt!

Men sen är ju smaken som baken! -Delad.

• Miss Skellington

Det kan vara snyggt, det beror helt på vem den sitter på och hur den ser ut. Skulle dock inte skaffa en själv, har lite mer fantasi än så...

• Tecken

Ha ha ha, tänker också white trash. Och att personen säkerligen har barn som heter Kevin, Melissa, Jordan etc. (Kanske är lite elak nu, men bara lite)

• varfördåför

jag ahr en, och gillar den.. gjorde den då jag just fyllt arton, den har min äldsta sons namn över. nu då jag är 25 hade jag inte gjort den, men jag ångrar inte att jag gjorde den. finns en bild av den i mitt galleri på sista sidan eller första sidan, beroende på hur man ser det

• Snusslan

Vad är det för trashigt med Kevin?

Tecken skrev 2008-03-11 23:30:11 följande:
    Ha ha ha, tänker också white trash. Och att personen säkerligen har barn som heter Kevin, Melissa, Jordan etc. (Kanske är lite elak nu, men bara lite)
  • Taggtroden

Har ingen och vill inte ha. Men tycker det kan va snyggt på rätt person ... :)

• Leather Cravat

Skitfult, brist på fantasi.

• varfördåför

mäste ju bara säga att överarmen och underamen och skuldran och höften är lika fantasilöst.. handflatan och pannan är väl de ställen där du kan känna dig relativt unik om du har en tatuering alla andra ställen är ganska vanliga!

• adrenalin

dålig fantasi och lite fjortis...

men jag ger personen en chans ändå

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Sniglar och Krut
    xylifon skrev 2008-03-11 23:37:36 följande:
    mäste ju bara säga att överarmen och underamen och skuldran och höften är lika fantasilöst.. handflatan och pannan är väl de ställen där du kan känna dig relativt unik om du har en tatuering alla andra ställen är ganska vanliga!
    Att låta bli att tatuera sig känns ju unikast.
    Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
Svar på tråden Vad tycker du om tribal-tatueringar i svanken?