• Anonym (:()

Klåda runt analen!!?? symptom??

Åhh, jag blir galen! Det kliar runt anus hela tiden! Jag har rakat där sen flera år tillbaka och aldrig känt såhär. Sen har jag varit hos läkare och kollat så det inte var hemorrojjder, det var det inte. Sen har jag nu i 2 veckor behandlat svamp (vet inte om jag hade det eller inte) men det slutar inte!
    Jag hoppas också på att jag ska vara gravid då jag har en massa symptom och är på BIM 24..

Så, kände du att det kliare där bak när du var gravid?

• Svar på tråden Klåda runt analen!!?? symptom??
  • Anonym ('')

kan du ha fått mask??

nej, det var inte det heller..

• Anonym

låter som mask, kika om de är de!!

• Anonym

Om du har svamp som du skrev så kanske du ska behandlas med medicin som tar svamp i tarmarna oxå.

Ring läkaren igen.

Anonym skrev 2008-03-12 08:15:10 följande:
    låter som mask, kika om de är de!!
    Jag satte en tejp mot analöppningen natt och det fastade inget. Ser inget i avföringen heller...

Ibland lixom sprider sig klådan till hårsäckarna runt analen där jag rakat mig..

32 klick och ingen mer som har en ide´?

• Anonym (kanske)

Du kan alltid köpa maskmedel på apoteket för att vara på säkra sidan. Annars kan du även försöka pilla med en tops och se om det finns någon mask ii vecken. De är inte alltid lätta att upptäcka. Maskmedlet är inte farligt om man itne har mask.

Anonym (kanske) skrev 2008-03-12 08:22:26 följande:

Du kan alltid köpa maskmedel på apoteket för att vara på säkra sidan. Annars kan du även försöka pilla med en tops och se om det finns någon mask ii vecken. De är inte alltid lätta att upptäcka. Maskmedlet är inte farligt om man itne har mask.
    aha,så det finns maskmedel på apoteket? sånt har inte jag hittat, men kanske skulle testa det då :)
  • Anonym

är ju nån reklam på tv om just analklåda. vet inte om du har sett den? kommer inte ihåg vad medlet heter man kan iaf köpa det på apoteket.

Svar på tråden Klåda runt analen!!?? symptom??