• Åsa 75

Flaskvärmare! Bra, dåligt??

Hur gör ni när ni ska ge flaska med välling/ersättning på natten? Jag har färdigblandad flaska i kylen som jag värmer i micron och sen springer upp för trappen igen för det är ju bråttom när lillen vill ha mat!

Har sett att det finns flaskvvärmare som man kan ha på nattduksbordet och värma maten i. Hur funkar det? Nån som provat?

Det vore ju skönt att slippa springa ner till köket och värma...

• Svar på tråden Flaskvärmare! Bra, dåligt??
  • MeNoLike

ja vi hade sån vid sängen men det tar ju en jäkla tid att få maten varm tycker jag. mina va också PANIKHUNGIG. och så glömde jag den på vid ett par tillfällen när ja somna :s

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • miababia

vi har vatten på termos som är lagom drick temp på.

• Blå Flygare

Med flaskvärmare tar det väl 20 min att få det varmt? Då går det ju snabbare att springa ner o värma. Om man värmer många ggr/natt kan det kanske vara värt att skaffa en till micro o ha på rummet, och förvara vällingen i kylväska. Annars låter ju termos himla smidigt!

• Åsa 75

På Babyproffsen har de en flaskvärmare som de garanterar bara tar två minuter... nåt franskt märke... Nån som provat?

• Ullegulle78

När jag är lite lat av mig (händer så&då.. ) så brukar jag ha en tetra och en tom flaska vid sängen.
    Riva upp, hälla i. Klart på 20 sekunder..

..därför att Annusjka redan har köpt sin solrosolja,...
Svar på tråden Flaskvärmare! Bra, dåligt??