• MJAD

magen slappare?

dom senaste dagarna tycker ja att min mage har blivit mer slapp. den känns inte lika spänd å den känns mer som innan (när man bara va fet).
    känns även som om den hamnat lite längre ner.. inte e lika uppåt eller hur man ska säga..
    ngn som har en aning om varför d kan bli så här?
    ja blir tyvärr lätt orolig så d e därför ja frågar..

• Svar på tråden magen slappare?
  • Linnéa87

barnet kanske fixerat sig och sjunkit rejält barA?

• MJAD
    Svar på #1
    på mitt senaste besök hos BM (29/2) var huvudet redan neråt, men vet inte om det var fixerat.
    men d kan bli så att magen blir slappare om barnet har fixerat sig?
  • Linnéa87

jag vet inte.. men magen sjunker ju så det borde bli slappare (om man hade lite slapp mage innan) antar jag. du får helt enkelt fråga din bm, du ska väl dit igen snart antar jag =)

• MansonDust

Så blev min också mot slutet. Kunde ta tag i skinnet fram på magen, men det var ganska nära födseln.

• MJAD
    Svar på #3
    ja, jag ska dit på fredag å ja tänkte fråga henne då. ville bara kolla om ngn hade ett bra svar här ifall hon ger mig dåligt svar (tyvärr e hon inte så jättebra på vissa frågor)
  • MJAD
    Svar på #4
    okej..ja har 40 dagar kvar till BF (om d nu stämmer, ja e osäker. tror ja kommer få tidigare).
    min mage e precis så att ja kan greppa tag i fettet å d har ja inte kunnat göra sen magen började växa!
    hur nära födseln var du?
Svar på tråden magen slappare?