• Lindis41

vi som kör med super-slim

Här samlas alla vi som kör med super slim, berättar hur vi mår och hur mkt vi tappar i vikt!!!

• Svar på tråden vi som kör med super-slim
  • zezziz

Jag följde den andra tråden om super slim men hittar den inte nu.
    Vet du vart den tog vägen?

♥ Längtar efter dig ♥
  • Callina

Den måste har blivit raderad? Varför?

• Callina

Nåväl: jag är inne på första dagen och än så länge känner jag inte av tabletten.

• patrikiden

Jag har frågat en moderator, men har inte fått svar om detta ännu.

Men det är inte första gången som inlägg försvinner utan någon förklaring.

• FruLök

Halloj!!
    Äntligen hittade jag er...letart förbrilt efter föregående tråd men den e ju bara borta?? Märkligt men skit samma, nu e jag ju rätt iaf...hehe.

Idag åkte första kapseln ner å jag kan ännu inte säga om det ger nått men så e det ju med det mesta första tiden. Spännande ska det bli iaf så på onsdag nästa vecka åker måttbandet fram igen samt en viktkoll....hoppas på ett litet resultat iaf.

Ni andra här inne..hur länge har ni ätit dessa å hur upplever ni effekten? *nyfiken*

• Lindis41

den verkar borttagen därför staratde jag en ny tråd, vill ju se om det blir nå resultat!!!!
    jag e inne på kapsel nr 4 o tycker nog att ansiktet smalnat av o magenblivit mindre,jag kan andas i minakläder "skratt" dock vägde jag mig ej innna,glömde heltbort att ta fram mått bandet !!

• Johanengström

patrikiden: Du frågade på förgående tråd vilket preparat jag använde..

Jag körde på Hydroxycut Hardcore i 10 veckor ungefär. Hjälpte mig GANSKA mycket faktiskt.. Gick ner rätt mycket med den och rätt snabbt.. Det bästa är nog att jag fick synliga muskler på vader och lår efter bara 4-5veckor =)

Jag tyckte den fungerade rätt bra och efter 10 veckor hade mina hungerkänslor kraftigt dämpats och sutsöget hade rent av försvunnit.

Jag har tipsat om produkten till många i släkten/kompisar och ALLA har fått resultat. Jag vet att produkten är främst till för att hjälpa till med att få synligare muskler såsom budybuilder etc men funkar perfekt för andra också. Värt att notera är att om man ska gå ner bör man också träna eftersom den inte fungerade för mig att bara sitta hemma när jag körde men dem. Dock gick jag inte efter maxdosan eftersom jag hade hört att dem var mycket starka så jag har bara erfarenhet av 4st/dagen och inte 7st/dagen som är maxdosan!

Men du kanske redan hört om denna produkt? Eftersom att jag vet många body builder använder den. Tycker det mesta stämde på produkten.. min kaloriförbruk ökade med 32% efter 4-5 veckor.

• patrikiden

Johanengström ==>

Jag hann med att läsa ditt inlägg innan tråden tog bort.
    Jag har inte provat den själv, ännu, men har hört en hel del bra kritik om just denna produkt.

Just märket muscletech är ju väldigt duktiga på över-marknadsföra sina produkter, men de verkar ha skapat en produkt som fungerar bra.

• FruLök
    kim mi skrev 2008-03-12 19:30:03 följande:
    Nu vart jag ju lite nyfiken på vad "super-slim" är? berätta gärna..
    Hej! Kika in på länken här nedan så får du mer info om vad det är vi stoppar i oss...hehe

http://www.super-slim.se/
Svar på tråden vi som kör med super-slim