Gummistövlar, vilka är bäst?
Till en 3-åring, om man tänker på kvalitet och fotriktighet.
Till en 3-åring, om man tänker på kvalitet och fotriktighet.
Tretorn har ju bra gummistövlar för barn. Unvik billiga "plast" gummistövlar. Typ sånna man kan få för 49.90. Polarn o Pyrets har vi haft också och de var bra, Ungefär samma pris runt 200- 250kr
Viktigt att du skiljer på plast stövlar typ skopunkten 79 kr och gummistövlar typ Tretorn 250 kr. I plasten blir barnen svettiga och kalla och stöveln spricker lätt. Så lägg till en slant och ditt barns fötter håller sig torra.
TRETORN är klart bäst. Dom håller.
Vi har lantbruk så hon har 1 par i lagårn 1 par i skolan.
vanliga stövlar i lagårn går sönder på 1-2 månader. Dessa TRETORN har hon haft sen förra våren.
Problemet nu är att dom börjar bli små men dom är HELA.
Köp TRETORN så håller dom.
Min son har ett par Tretorn-stövlar från när jag var liten. Dom är ca: 35 år gamla
Men jag betvivlar att dagens Tretorn håller samma kvalitet. Den brukar ju försämras. Vi har ett par nya Tretorn oxå men det känns som de inte håller så länge.
Ska man bara ha ett par stövlar så köp ett par fodrade Tretorn.
Ska man ha flera så kan man gott köpa till ett par Skopunkten-stövlar.
De är inte såå dåliga.
Okej, tack så mycket för råd. Ska köpa ett par tretornstövlar i gummi!
jag har køpt ida t støvlar till min dotter..funkat jätte bra
är de i gummi eller plast?
vill oxå slå ett slg för tretorn...de ja köpte till min tjej vad lite ulligt foder i,men det kanske det är i alla stövlar,men de tyckte ja iaf var bra,..
det är gummi..
jag har sett dem, de är fina. vi behöver två par så det kanske blir ett par idat och ett par tretorn
Ett par som jag såg någonstans verkade supersmarta Tretorn winter men uttgabart " foder" så kan man ha dem fodrade nu o sen ta ut det till sommaren och då blir de lagom varma o lagom i storlek eftersom foten antagligen växt lite. Annars kör vi med ofodrade och raggsockar i. Då det är kallt behövs ändå andra stövlar typ Kavats läderstövlar som ändå är vattentäta gummi blir kallt vid minusgrader.
Det bra med Tretorn är att det är inte så dyra heller. Köpte sonens på Granngården o de kostade 125:- (tror jag det var).
tretorn har jag till sonen - tycker de är jätte bra.