Bästa haklappen?
Har ni tips på bra halklappar och var man kan köpa dom?
Har ni tips på bra halklappar och var man kan köpa dom?
De vanliga traditonella haklapaprna i hårdplast typ tycker ja e bäst, Finns i stort sett i varje affär.
Ja, vi har bara en i tyg än så länge och kom fram till att det behövs nog fler om man inte orkar tvätta varje dag! (har inte börjat med mat ännu..)
ja gillar de i frotte på ikea
29 spänn el så för 5 st
Tror de heter Sassy, plastat tyg med en matuppfångningsdel i hårdplast som går att knäppa loss. Den plastade tygdelen kan man lätt skölja och tvätta i tvättmaskinen vid behov. Delen i hårdplast går att köra i diskmaskinen. Den är jättebra för lite större barn!
babybjörn i mjukplast! 99 kr! Tyg blir för jobbigt...
Hade jätte problem i början med babybjörns hårda haklapp till sonen, den blir för stor till en liten på runt 5 månader som ska börja äta. Babybjörn är ok efter ca 1år. Så det var bara att köra med tyg med stor ficka. Vi handlade en Tripp Trapp dyna från Polkadot till sonen och då hade de haklappar i samma mönster som har fungerat jätte bra och snyggt vart det också. Är i plastat tyg, bara skölja av och så torkar de super snabbt. Såg för någon vecka sedan när jag handlade annat på www.likasom.com att de hade flera färger på haklapparna så jag ska nog investera i någon ny när dottern ska börja äta.
Lycka till med letandet och kladdandet !
Håller med Smurfstrumpans, vi har oxå haft en där det är mjukdel mot kroppen och sen ett tunt platlager på framsidan och sen matuppfångninsdelen i hårdplast. men jag kommer inte alls ihåg vad det var för märke, men har sett den i lite olika barnaffärer här och där. Men det är absolut den bästa
Gillar dem vanliga i plast mest tror det är Esska eller Bambinos vi har. Smidiga att rengöra efter oxå
Nej men babybjörn har kommit med en ny en som är av en mjukare typ hårdplast!
Passar jättefint på våra småtjejer som är ca 65 cm och väger ca 6.5 kg!
Använder en i hårdplast,dom mjuka haklapparna ska bara stoppas i munnen tillsammans med maten,hon är 5 månader och den funkar utmärkt(bambinos & esskas)