• annelieee

burspråk

hej jag har ett burspråk fönster heter det så? iallafall så vet jag inte vad jag ska ha för gardiner är det någon som vill visa mig sitt burspråk??

• Svar på tråden burspråk
  • stompanr1

Skrev i en annan tråd för någon dag sedan och berättade att vi skulle göra om lite i vårat burspråk, såg så tråkigt ut så här på vårkanten. Beställda nya ljusa, snygga hissgardiner från Himla på www.likasom.com Sambon satte upp dem i helgen och så hade jag köpt nya orkidér det vart super snyggt. Kan varmt rekommendera hissgardiner i ett burspråk.

• oxytocin
    stompanr1 skrev 2008-03-13 07:34:32 följande:
    Skrev i en annan tråd för någon dag sedan och berättade att vi skulle göra om lite i vårat burspråk, såg så tråkigt ut så här på vårkanten. Beställda nya ljusa, snygga hissgardiner från Himla på www.likasom.com Sambon satte upp dem i helgen och så hade jag köpt nya orkidér det vart super snyggt. Kan varmt rekommendera hissgardiner i ett burspråk.
    Ja, jag tror det blir riktigt bra med hissgardiner hos oss också. Har du nån bild på hur det blev hos er?

Kikade på Himla-gardinerna men de var ju för dyra för min del... 800 kr för EN gardin 1 m bred. Behöver ju två såna, och två smala...
Svar på tråden burspråk