Allergi efter förlossning
Jag har blivit äggallergiker efter förlossningen. Är det någon mer som har upplevt någon konstig fysisk förändring efter förlossningen??
Jag har blivit äggallergiker efter förlossningen. Är det någon mer som har upplevt någon konstig fysisk förändring efter förlossningen??
Jag fick en massa eksem i armveck och på armar som jag hade när jag var yngre. Har dock försvunnit nu igen. Jag vet att allergier ofta blir bättre under graviditeten - kanske är det lätt att få då efter förlossningen när hormonbalansen förändras igen...vet inte...bara gissning.
Blev allergisk mot pälsdjur (som jag också var när jag var liten) under graviditeten, det har hållt i sig även efteråt.
Ägg här också
Är det inte konstigt?? Har inte haft några problem med ägg innan men nu får jag frossa, kräkningar, magont, diarréer och you name it.. Iofs inga problem med att äta mat uran ägg då jag varit vegan tidigare. Men pannkakor!!!! Hur ska jag klara mig utan det??
Extra bakpulver i smeten
Jag har aldrig haft allergier före mitt första barn. Efter det blev jag allergisk mot skaldjur och pollen. Jag fick några påsar blod och har hört att man kan ärva allergier på det sättet.
Finns bra recept utan ägg.
Jag har blivit pollenallergisk + korsallergi mot hasselnötter och kärnfrukter. Skittråkigt Detta efter gravidteten.
Jag har blivit allergisk mot äpplen, hasselnötter, nektariner, persikor och päron.
jag har fått byta tvättmedel, tvål, hudlotion och hela paketet för jag får utslag av allt jag använde förut!!