• JohansMia

Ni som är tatuerade bakom örat eller på halsen...

...vad har ni för motiv? Foton? Hur ont tyckte ni att det gjorde (jämfört med på andra ställen)?

Frågar eftersom jag själv ska göra nåt litet bakom örat och är nyfiken!

• Svar på tråden Ni som är tatuerade bakom örat eller på halsen...
  • Gorgoroth

Är också nyfiken på det. Min brorsa har 3 tärningar på halsen, han sa mest att det var lite obehagligt om nålen kom imot vissa nerver så att örat började rycka. Men han sa att det inte gjorde speciellt ont

• Imox

har ett stjärnfall bakom örat..

trodde det skulle göra lite ont iaf men nej är nog den smärtfriase jag gjort
    jag har tattos på
    - hela överarmen
    - magen
    - benet
    - svanken
    - båda skuldrorna
    - bakom örat
    - nerevid foten så långt ner på benet fast inte på foten om du förstår (smärtsamaste)

• Valkyriah

Sambon har på halsen,Metal står det,hehe.
    Han tycker det är ett lugnt ställe att köra på.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • its nice to be hated

Valkyriah - var det den senaste eller ? tuffing gubbe du har! =)

Halsen kändes ingenting alls. Det enda jobbiga" jag kan minnas var att surrandet var rätt jobbigt för örat den gången

- Blood Fire Death - Bathory -
  • Valkyriah
    its nice to be hated skrev 2008-03-13 11:58:21 följande:
    Valkyriah - var det den senaste eller ? tuffing gubbe du har! =)Halsen kändes ingenting alls. Det enda jobbiga" jag kan minnas var att surrandet var rätt jobbigt för örat den gången
    Nej,den var ett tag sen..
    Har du haft fler funderingar på en cover up på din eller?
  • its nice to be hated

Ja jag har haft en hel del faktiskt men kan ändå inte bestämma mig
    Funderar på att ha något "flickigt", kan ju vara bra och bryta av med det mot den manliga sleeven sen :)
    Tycker du kan komma med massa idéer faktiskt

• its nice to be hated

I gästboken då ;)

• Valkyriah

Haha,jasså det tycker du minsann
    Får fundera lite på det då...Jag som knappt ens vet vad jag själv ska göra

• its nice to be hated
    Valkyriah skrev 2008-03-13 12:06:15 följande:
    Haha,jasså det tycker du minsann Får fundera lite på det då...Jag som knappt ens vet vad jag själv ska göra
    Klart du ska det. Tycker du verkar vara bra på det. Fråga din tuffa gubbe med. Haha..
     Ska inte du också göra något på halsen? Gubbens namn?
  • Valkyriah
    its nice to be hated skrev 2008-03-13 12:07:26 följande:
    Klart du ska det. Tycker du verkar vara bra på det. Fråga din tuffa gubbe med. Haha.. Ska inte du också göra något på halsen? Gubbens namn?
    Jo,vill ha på halsen nångång,men tänkte jag skulle vänta tills man får ett fast jobb.Gobbens namn ska va få fi**an haha nej jag vet inte var faktiskt.Men han har bestämt att ha mitt bakom örat om det får plats längre fram Förvånad
  • dålli

jag har en hemsk fylletatuering på hals/nacke som jag ångrar bittert. gjorde den sent på kvällen på tatueringsmässan utan att ens se vart tatueraren satte mallen. min kompis guidade honom till ett ställe hon tyckte var fint(även hon var överförfriskad)som är det sämsta tänkbara stället. det blev iallafall en svart ifylld stjärna...
    *snyft*

• Pormoicheia

Vill också ha på halsen...har bara inte hittat något bra motiv

It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • its nice to be hated
    Valkyriah skrev 2008-03-13 12:12:13 följande:
    Jo,vill ha på halsen nångång,men tänkte jag skulle vänta tills man får ett fast jobb.Gobbens namn ska va få fi**an haha nej jag vet inte var faktiskt.Men han har bestämt att ha mitt bakom örat om det får plats längre fram
     Klart det får plats. Sköka är inte långt ju.. och så lite plats lär han inte ha
     Grymt och ha hans namn på f-an.. Har förresten en bild som jag kan lägga upp i galleriet lite senare.. en sån gadd borde du faktiskt göra.. Eller jag, men det går ju inte. =)
  • Valkyriah
    its nice to be hated skrev 2008-03-13 12:14:27 följande:
     Klart det får plats. Sköka är inte långt ju.. och så lite plats lär han inte ha  Grymt och ha hans namn på f-an.. Har förresten en bild som jag kan lägga upp i galleriet lite senare.. en sån gadd borde du faktiskt göra.. Eller jag, men det går ju inte. =)
    hahaha,sköka.
    Det är ju hans smeknamn på mig när han vill vara extra söt och romantisk

Jasså?okej gör det och hota när du lagt upp den.
  • ögonstenen

Jag har mitt stjärntecken bakom örat/ i nacken. Det var hur skönt som helst, satt och rös hela tiden.

Svar på tråden Ni som är tatuerade bakom örat eller på halsen...