• Nalle Puh73

Pampers babybox. 1 per hushåll eller 1 per graviditet? Någon som vet?

Är det någon här som vet om man kan och får hämta ut en box  när man är gravid på nytt? Fick en packet när jag väntade William -05 och började just fundera om det innebär att jag inte får hämta ut en ny när jag väntar nästa. Det står att det gäller en gång per hushåll men menas det på per graviditet?
    Någon som vet så man inte får på öronen sen?

♥William, kärleken i mitt liv♥. William 07/05-05 ♥ Litet pyre i magen BF 11/06-08♥
  • Svar på tråden Pampers babybox. 1 per hushåll eller 1 per graviditet? Någon som vet?
  • Miss Lau

Jag har iallafall hämtat ut en per graviditet. Har aldrig tänkt på om det varit fel.

• Nalle Puh73
    Miss Lau skrev 2008-03-13 13:51:25 följande:
    Jag har iallafall hämtat ut en per graviditet. Har aldrig tänkt på om det varit fel.
    Ok, då ska jag göra det med. Blev bara så osäker när det stod att man bara fick hämta 1 och det missbrukades skulle man få en faktura. Vill ju helst inte ha en räkning nerdippandes i brevlådan sen, men har inte du fått det så borde det vara per graviditet.
    Tack.
    ♥William, kärleken i mitt liv♥. William 07/05-05 ♥ Litet pyre i magen BF 11/06-08♥
  • Freiya

vart kan man hämta ut såna? är det samma som babyproffsens eller vart finns dom?

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • skojsan

Jag fick inte registrera mig vid min andra graviditet eftersom jag redan fanns med i registret. Hur gjorde du, valmar?

• pco hanna

ja det är baby proffsen o det är ett paket per graviditet har hämtat ut i veckan..

• Nalle Puh73
    Freiya skrev 2008-03-13 13:54:51 följande:
    vart kan man hämta ut såna? är det samma som babyproffsens eller vart finns dom?
    Ja det är samma paket. Mitt ska då hämtas ut där iallafall.
  • Nalle Puh73
    skojsan skrev 2008-03-13 13:55:41 följande:
    Jag fick inte registrera mig vid min andra graviditet eftersom jag redan fanns med i registret. Hur gjorde du, valmar?
    Jag hade också en registrerad mail + namn där men plockade bort det för nån månad sen och nu funkade det att beställa ny box.
  • Freiya

okidoki, tackar :)

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Southern Belle
    Kunde inte heller vid min tredje graviditet. Vid andra gick det bra men den tredje graviditeten kom så tätt på den andra så det var säkert på grund av det. Tog mitt paket vid Baby och Barn-mässan istället men de har blivit snålare på sistone....

Prova att ringa och fråga!

Lycka till!
    a balanced diet is Chocolate in both hands
  • Miss Lau
    Inget speciellt. Jag skrev på en lapp inne på Babyland bara. Hade ingen tanke på att man kanske inte får göra så...
  • StepByStep

En per graviditet har det varit för mig iaf.

Esmeralda ska bli storasyster! =) Barn nr.2 i magen, Bf den 21/6-08.
Svar på tråden Pampers babybox. 1 per hushåll eller 1 per graviditet? Någon som vet?