Vadär "babblarna" för något?? (DS)
som man kan beställa på teckenhatten och har ni köpt det?? Vad är det för något, och vad gör dom för "nytta" om man säger så??
Vad använder ni dom till??
som man kan beställa på teckenhatten och har ni köpt det?? Vad är det för något, och vad gör dom för "nytta" om man säger så??
Vad använder ni dom till??
Hej!!
Vi har Babblarna, både plastfigurerna och böckerna. Jag beställde dem på Teckenhatten. Har de när vi tränar språk- och lyssnarträning enligt Karlstadmetoden. Barnet tränas lyssna och höra skillnad på små språkskillnader. Babblarna heter Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi och Doddo. // Kram från Thina.
hej!
blev så nyfiken på babblarna, tack för tippset
ska genast beställa plastfigurerna vi ska hålla på
å träna dessa ord dada å alla andra, känns fånigt säga dem så med
hjälp av figurerna känns de ju lite roligare.
/lotta
Super bra tack för länken!!!
Hela paketet ska lillan få i ett års present
Kram Maria
Babblarna är mkt bra vi fick hela kittet i ett års present. Just babba bibbi bobbo osv är tydligen enl vår logoped bra förljudminnt på nått vis. Vi kollar på babblarna vidion ett par gånger per dag, de var bla den som fick T att krypa; nu klappar hon händerna till den i stället. Man kan nog använda de ganska långt upp i åldrarna. Just nu läser vi bok , leker med plastfigurerna lyssnar på vidion o kollar när babblarna hälsar på. Min systerdotter utan ds spelar memmory bla.
Hej!
Babblarna är super
Vi köpte det stora babblarnapaketet till Melvin och han fullkomligt älskar det!
Han är lika glad i allt så det går inte att säga vilket som är bäst av dem
Melvins resurs på dagis har köpt någon bok och så figurerna och använder de mycket när hon tränar och leker med Melvin enskilt på dagis och hon tycker också att de är kanon!
Melvin älskar att vara på babblarnas hemsida och lyssna på deras musikvideo...De orden han inte kan i låten mimar han till, det ser så härligt ut
Så jag kan verkligen rekomendera babblarna till alla!
hej! babblarna är superbra! fick de i veckan till alice från HAB, vi får låna de därifrån annars e de svindyra!!
vi har introducerat Dadda till alice eftersom det är dadaddaa hon håller på att babbla just nu! annars är det babba man ska introducera först..
till en början var jag skeptisk, jag tyckte man kunde väl använda vilka figurer som helst, men ju mer jag ser henne pyssla med de och babbla på desto mer övertygad blir jag att det är helt genialiskt! som de är utformade är mycket genomtänkt och det funkar verkligen!! Köp de!
Annahpo.. Har du kollat i den Härliga rosa boken någongång?s
Tack för tipset, blir nog 1-årspresent här också...
Anton älskar också allt som har med Babblarna att göra. Han skiljer på alla och kan alla namn. Förutom Bibbi, den kallar han "mamma" av någon anledning... Jag ser tydligen ut som en gul kondom!
kattmatten o stjärnor o månar de stämmer bra.
Kattmatten och sara sara!
Tack för svar om film! Ska kolla på en gång.
Hemma hos oss är babblarna oxå stora favoriter både för viktor och lilla syster. de älskar både hemsidan, musikvideon, böckerna och dockorna. Har även både teckenhatten och hopphatten - allt detta har vi haft stor glädje av.
Verkligen värt att prova.
Nu har jag en liten fråga ang babblarna.
När man beställer hela paketet så får man rabatt om man är medlem. Men var blir man medlem?? Hittar inte det någontans....
Kan ngn hjälpa mig??
Medlem betyder medlem i Materialklubben, tror det står i prislistan om det, eller kanske på ordersedeln. Någonstans på de två listorna/papprena var det, tror jag åtminstone. Jag lyckades iaf bli medlem och då kan det inte ha varit särskilt svårt.