• CeeJay

Någon som vet var "bakis-pillret" från Apoteket heter?

Jag vet att det ska finnas "hjälpmedel" på Apoteket för att återställa balansen i kroppen när man dricker alkohol... de ska tydligen se till att man blir mindre bakis *hmmm*

Någon som vet vad de heter och om de funkar?

• Svar på tråden Någon som vet var "bakis-pillret" från Apoteket heter?
  • ixus

Vet inte om du menar samma men jag har kört med Vigör några ggr, dock inte köpt det på apotek utan i tobaksaffären. Hur som, GRYMT bra!!

Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • ixus

Ha ha ha... menar ju REvigör!

Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • Drutten01

Du tänker nog på "Resorb"? Har inte provat själv, men det är nån typ av brustablett som man tar innan man går och lägger sig och sen även på morgonen, tror jag. Vet flera som provat, med varierat resultat, men det kan ju i alla fall inte göra det värre! Fest i helgen, eller? :)

• adams morsa

Resorb heter dom. OCh ja dom funkar, kanske inte så bra som man velat då men ändå..

Jag brukar ta dom och då slipper jag det värsta, känns det som iallafall.

Jag tar en innan jag börjar dricka, en innan jag går och lägger mig och en när jag vaknat dagen efter.

• CeeJay

Nä resorb är ju vätskeersättning vid tex magsjuka

Drutten01 skrev 2008-03-13 20:09:01 följande:
    Du tänker nog på "Resorb"? Har inte provat själv, men det är nån typ av brustablett som man tar innan man går och lägger sig och sen även på morgonen, tror jag. Vet flera som provat, med varierat resultat, men det kan ju i alla fall inte göra det värre! Fest i helgen, eller? :)
  • Drutten01
    Svar på #4
    Ha så kul!!
  • adams morsa
    CeeJay skrev 2008-03-13 20:10:49 följande:
    Nä resorb är ju vätskeersättning vid tex magsjuka
    Jo men det funkar på fylla med!
Svar på tråden Någon som vet var "bakis-pillret" från Apoteket heter?