• MajaLarsson

snygg och bra kaffebryggare efterlyses!

ska köpa en kaffebryggare å ge bort i present men jag har inte en susning om vad jag ska köpa!
    har erfarenhet av att även dyra bryggare kan va dåliga å tvärtom!

jag är ute efter en snygg, bra bryggare som helst är i rostfritt eller hur jag ska säga. den "färgen" iaf, men svart funkar väl oxå!

ingen kaffemaskin, utan en vanlig bryggare!

ge mig era bästa tips!

MVH

• Svar på tråden snygg och bra kaffebryggare efterlyses!
  • MajaLarsson

har du någon bild på den sommar2001?

har hört att många tycker att moccamaster är bra, är den det?
    är den snyggare i verkligheten än på bild? tycker den ser billig, plastig å ranglig ut på bild...

• Marie IE B

Det finns bara en kaffebryggare och det är Moccamaster !
    Snygg, klassik modell, absolut inte plastig och brygger gott kaffe. Vi har haft vår i ca 6-7 år och jag vet faktiskt de som haft sin i ÖVER 25 år !!

• elin87

den har vi och den är superbra =)

sommar2001 skrev 2008-03-14 13:39:51 följande:
    HD7686 Black från Philips.
  • Mippemutt

Håller med Marie IE B att Moccamaster är en väldigt bra kaffebryggare. Den bästa vi haft. Gott kaffe och snygg, klassisk. Inte alls plastig.

Vecka 36
  • EllieK

Skulle inte vilja vara utan min Moccamaster. Godaste kaffet.

• Tecken

Jag tycker perkolator-kaffe är godast. Det är inte en kaffe-maskin, utan en perkolator. De finns överallt, för ca 3-400kr. De är nästan alltid i rostfritt

• Joverix

Även jag har en Moccamaster. Den är underbar! Jag tycker snarare att den utstrålar vaxad krom än plast.

• Gabbiliten

då jag jobbar i en butik som blandannat säljer kaffebryggare så kan jag en hel del jag personligen har köpt en philips HD7546/20 med termos kanna som rymmer 1,2 liter Håller kaffet varmt och gott länge! automatisk avstängning. svart bryggare med rostfri kanna! och inte så dyr. Prisvärd!!! annars är som andra säger Moccamaster en grym bryggare dock inte så snygg enligt mig.

• MajaLarsson

tack för alla svar! tittade på en moccamaster i affären idag, den är helt klart snyggare i verkligheten!

får nog bli en sådan!

Svar på tråden snygg och bra kaffebryggare efterlyses!