• Anonym (twiggy)

Från sexbomb till pojkaktig Twiggy... med babyhull!

Ja, så ser jag ut i min nya frisyr...

Som kom till genom ett felsteg när jag skulle klippa håret kortare... hade cirka 75 cm långt hår innan. Nu 15 cm.

Min sambo skulle klippa, men han klippte snett. Då var det lika långt (till mitten på halsen) som Victoria B. Nu är det som Twiggy, då jag i ren hysteri och panik klippte håret för allt vad jag hade... blev helt galen, det var så fult och jag var så ovan...

Idag gick jag till en frisör och fick liknande Twiggy-stuk... ser ut som en pojke, med babyhull... sånt där "ansiktsfett" har man ju aldrig lagt märke till med långt hår som smalnar ansiktet... jag känner mig som en 30-årig kärring fastän jag bara är 18 år... herregud...

Ska jag vara missnöjd eller nöjd? snälla säg er mening... har bara lust att gråta, behöver lite pepping kanske! Är inte heller bra på det här med frisyrer... jag som hade en sexig frisyr innan!

(Var tvungen att klippa det "lite" för det var risigt i topparna, cirka 5-10 cm hade nog räckt att klippa... men nu är det som det é)...

Säg er mening! Snälla rara

• Svar på tråden Från sexbomb till pojkaktig Twiggy... med babyhull!
  • Buttelina

svårt att säga om du ska vara nöjd eller ej. vi vet ju inte hur det ser ut! visa en bild. det är väl inte hela världen, det växer ju ut igen

• Anonym

hur ska vi veta om det är bra om vi inte ser nåt resultat?

• WimsA

Släng in en bild så vi får se! Tror säkert det är jättefint, tar ju ett tag för en själv att vänja sig om man haft långt hår innan.

Är man Stor och Stark måste man vara Snäll.
  • Anonym (Tjej)

Jag lovar att du vänjer dig,
    OCH dessutom växer det fort ut!

Kosta på dig en färg eller nåt annat coolt nu när du ändå "vågat" klippa en tuffare frisyr!

Jag vet många som tycker det är MYCKET SEXIGARE med en tuff kort frisyr en en lång (risig)

Kraam!/30-årig tjej

• hannelelle

fast twiggy är/var ju jättesnygg i sin frisyr!

du får helt enkelt göra det bästa av situationen, man får ju alltid ångest efter man klippt sig (iallafall jag), men det går alltid över. dessutom har man inte så mkt till val heller, om man inte köper en peruk, vill säga...

• Anonym (twiggy)

Jag vet ej! Jag kan inte visa bild...

www.hairfinder.com/celebrityhairstyles/naomi-campbell.jpg

KOLLA LÄNKEN! Nästan precis så ser mitt hår ut... (svart också, ja!)... fast jag har inte lugg, är vit och inte riktigt lika smal... men nästan!

Vad tror ni? Blå ögon har jag... fina ögonbryn för övrigt

Mer kan jag ej ge!

• Anonym (twiggy)
    hannelelle skrev 2008-03-14 11:29:23 följande:
    fast twiggy är/var ju jättesnygg i sin frisyr! du får helt enkelt göra det bästa av situationen, man får ju alltid ångest efter man klippt sig (iallafall jag), men det går alltid över. dessutom har man inte så mkt till val heller, om man inte köper en peruk, vill säga...
    Jag är ju inte Twiggy! inte lika smal... men jag ÄR smal!
  • j 3 n N y

Anonym (twiggy) skrev 2008-03-14 11:29:23 följande:

Jag vet ej! Jag kan inte visa bild...www.hairfinder.com/celebrityhairstyles/naomi-...KOLLA LÄNKEN! Nästan precis så ser mitt hår ut... (svart också, ja!)... fast jag har inte lugg, är vit och inte riktigt lika smal... men nästan!Vad tror ni? Blå ögon har jag... fina ögonbryn för övrigt Mer kan jag ej ge!
    Snyggt! Det är riktigt häftigt med en kort, snygg frisyr. Man får riktigt sexig nacke tycker jag. Du kan ju ändå inte göra något åt det (annat än att lova dig själv att aldrig sätta frisörsaxen i sambons händer igen). Håret växer ut!
  • Anonym

säger som nån annan, färga håret i nån tuff färg oxå, tror det är jätte fint :)

• unclaf

tycker det e mkt snyggare/sexigare/vackrare med en rikltig frisyr på en tjej, kontra långt hår som bara jhänger dött o livlöst. Det senare skriker wt eller knarkare :). Du lär va superhet i din nya frisyr. Ditt ansikte kommer säkerligen mkt mer till sin rätt, särskillt om du har fina bryn. Kan tänka mig att du i en snygg sminkning ser ut som en riktig kändis :).

Svar på tråden Från sexbomb till pojkaktig Twiggy... med babyhull!