• suba

Resa till AVA-Peter (St:Petersburg)

Hej,

Jag ska till AVA-Peter den 4/04 till första besök.
    Kl16.00 har jag bokad tid. Flyger från Stockholm.

Från resebyrå i Stockholm, Barry Martin Group AB, Katerina Wik, katia@barrymartin.se. +46 8 723 14 65 fick jag inte så himla förmånliga priser:

Flygresa med mellanlandning i Helsingfors både på tur och retur på 3895 SEK. Hotelpriser är mellan 700 och mer..
    Visum, de fixar för 730 SEK.

Mejlade också till Mr. Leonid Seleznev (Leon), carservice@saint-petersburg.com, leonid55@yahoo.com, +7 911 925 08 10 och vi får se vad jag får för prisförslag.

Har ni något annat förslag så att jag kan få lägre priser på resan.

Kramar

• Svar på tråden Resa till AVA-Peter (St:Petersburg)
  • Nati

Det finns ju direktflyg från arlanda med flera bolag, kanske lite nära inpå nu för att få billigt men det är ju så himla smidigt, kolla med SAS de har ju olika prisnivåer allt efter platstillgång liksom. Tycker det låter väldigt dyrt men som sagt det kanske är slutsålt. Vi har åkt dit flera gånger till lägre priser.

• Nati

Tittade som hastigast på www.kelkoo.se och det finns ju för runt 1850:- tur o retur men tidtabellen är ju sådan att du får åka ut 03 april för de landar 1640_

• Sleepingbeuty

Har du ruvat klart Suba.Ta bort dig i så fall på EGV listan.Lycka till i S:T Petersburg.

• suba

Sleepingbeuty:
    Jag ruvar fortfarande. Idag ska min läkare skicka remiss till grav blod prov så jag gör det på dag 19!

Kommer du ihåg hur mycket jag har gnällt om att jag skulle göra test dag 12? Jag hade inte så starka biverkningar av medicinen denna gång som förra gången så jag höll i.

Jag hör av mig på måndag med mitt test resultat.

Tack till andra för svaret.
    Hoppas jag får flera.
    Jag minns en tjej skrev om sin resa dit:
    Först med båt till Tallin (Helsingfors) sedan tåg (bus) till St.Petersburg vilket jag inte kommer att göra.
    Men hon skrev om billiga hotell på 350 SEK vilket skulle jag gärna kolla om jag har namn på dem.

Kram

• Squirl

suba skrev 2008-03-14 12:51:53 följande:

Hej,Jag ska till AVA-Peter den 4/04 till första besök.Kl16.00 har jag bokad tid. Flyger från Stockholm.Från resebyrå i Stockholm, Barry Martin Group AB, Katerina Wik, katia@barrymartin.se. +46 8 723 14 65 fick jag inte så himla förmånliga priser:Flygresa med mellanlandning i Helsingfors både på tur och retur på 3895 SEK. Hotelpriser är mellan 700 och mer..Visum, de fixar för 730 SEK.Mejlade också till Mr. Leonid Seleznev (Leon), carservice@saint-petersburg.com, leonid55@yahoo.com, +7 911 925 08 10 och vi får se vad jag får för prisförslag.Har ni något annat förslag så att jag kan få lägre priser på resan.Kramar
    Är priset ink hotell? Annars hade SAS bättre priser sist jag kollade. Fast man måste boka rätt långt i förväg.
  • Hannes Mamma

Hej, jag har rest med Iventus Resebyrå till St.Petersburg www.iventus.se/index.php&id=16
    Paketresa som de har nu är: 03 Apr 2008 - 20 Maj 2008
    Hotell Ladoga 3485 :-
    Hotell Moskva 4185 :-
    Flyg Stockholm/Köpenhamn - S:t Petersburg t/r
    Transfer flygplats-hotell t/r i S:t Petersburg.
    3 nätter på hotell, del i dubbelrum med dusch/wc.
    Frukost.
    Svensktalande guide

Svar på tråden Resa till AVA-Peter (St:Petersburg)