• AllStared

Gillar du håriga män?

Som frågan lyder, gillar du / tänder på, håriga män?

Blir fru 26/7 ♥ allstared.blogg.se ♥ Inne på 2:a försöket
  • Svar på tråden Gillar du håriga män?
  • Ellekan

Ju mer testosteron desto mer hår det vet ni va?

• Vroooooom

Jag gillar håriga armar, ben och bröst men blir absolut inte avtänd av lite hår på ryggen.

• Wind Up Toy

hehe oki.
    jag svarade annat...
    för så här ligger det till...

håriga män har alltid skrämt mig!
    De får gärna ha långt hår på huvet men allat annat ska bort. så har jag sagt i alla år...

men... min kära sambo är dock bland det hårigaste jag vågat krama *garv* mina vänner blev väldigt förvånade när vi blev tillsammans.. "men men.. han... e ju skäggig och ´hårig"

jag skulle aldrig vilja att min karl rakar av sig skägget!

så jag vet inte vad jag ska svara...
    alla andra håriga karlar är nog fortfarande livsfarliga dock.. hehe

• AllStared

Min fästman kallar mej hårfarcisst.
    Ben och armar och armhållor är ok, men gillar inte skägg, skäggstubb, rygg eller bröst, de åker bort, tack och lov har han inge hår på varken rygg eller rumpa.

Blir fru 26/7 ♥ allstared.blogg.se ♥ Inne på 2:a försöket
  • Ellekan
    Ellekan skrev 2008-03-14 14:31:42 följande:
    Ju mer testosteron desto mer hår det vet ni va?
    Fast inte på huvudet dock, där är det tvärtom.
  • Catriiin

Nej, och tack o lov är maken väldigt ohårig på kroppen. Har däremot kraftig skäggväxt vilket jag gillar. Helt perfekt för mig med andra ord

• Kime

Jag röstade på alternativ 2: Ja - Men bara bröst, armar, ben. Fast det är sanning med modifikation. Jag gillar maghår, raggarsträngar, håriga skinkor och framför allt skägg också. Hår på rygg och axlar tillhör dock inte favoriterna.

• Viggo och pyrets mamma

Så länge han inte har hår på ryggen och rumpan är det ok, min man har lagom mycket hår längst ner på magen och lite på bröstkorgen, plus ganska kraftig skäggväxt så för mig är det idealet. mmmmm va go han är och snart är han hemma.

• Taggtroden

Ja, men det får inte bli allt för mycket... alltså inte så att jag vill att karl ska raka bort hår men allt för grov hårväxt är inte i min smak...

• LyckaJones

Förr så var jag nästan allergisk mot håriga killar och hittade som tur var min man som då hade mycket sparsamt med hår på bröstet och resten av kroppen.
    Nu har han gått och blivit lite hårigare och jag måste erkänna att jag gillar det men kan fortfarande inte tänka mig hårig rygg eller så!
    Det kanske är åldern som gör det

Svar på tråden Gillar du håriga män?