• Anonym (undrar)

Wartner mot vårtor

Nån som har testat det? Man fryser den men det och man köper den på hälsokosten och det ska vara ungefär samma de använder i sjukvården. Vill bara veta vad folk har fått för resultat. Har en vårta som är så äcklig på foten och jag har testat aco vårtmedel både stark och vanlig,lapis,nagellack och inget hjälper. Den går mig på nerverna nu.

• Svar på tråden Wartner mot vårtor
  • Anonym (undrar)

*puff*

• Anonym

Jag har testat det mot fotvårtor,men tycker att det är inge bra o dyrt va de oxå, hade fotvårta

• Anonym (undrar)

Så den hjälpte inte det minsta?? Hur fick du bort din?? jag vill inte gå till läkare för det här är skämmigt.

Anonym skrev 2008-03-14 16:28:55 följande:
    Jag har testat det mot fotvårtor,men tycker att det är inge bra o dyrt va de oxå, hade fotvårta
  • Anonym

Nej det hjälpte inte alls, håller på karvar med sax osv, har funderat på att pröva Verruxin igen

• Gute

Har haft det till min dotter, funkar kanon! Om man har en stor vårta eller om den sitter djupt kan man vara tvungen att göra om behandlingen ett par gånger innan den försvinner.

Innan du blir riktigt full, är det nåt du inte vill att jag gör?
  • Anonym (undrar)

vad är verruxin? jag blir galen på detta alltså.

• Anonym (undrar)

hade din dotter på foten eller handen?? min son hade massa på handen men de försvann efter nåt år men denna är enveten som tusan.

Gute skrev 2008-03-14 16:33:52 följande:
    Har haft det till min dotter, funkar kanon! Om man har en stor vårta eller om den sitter djupt kan man vara tvungen att göra om behandlingen ett par gånger innan den försvinner.
  • Anonym

Vårtmedel finns på apoteket finns som tub lr flaska flytande innehåll som stelnar sen fyller man på varje dag tills vårtan "dör"

• Anonym (undrar)

jag har testat det...

Anonym skrev 2008-03-14 16:36:53 följande:
    Vårtmedel finns på apoteket finns som tub lr flaska flytande innehåll som stelnar sen fyller man på varje dag tills vårtan "dör"
  • Gute
    Anonym (undrar) skrev 2008-03-14 16:35:49 följande:
    hade din dotter på foten eller handen?? min son hade massa på handen men de försvann efter nåt år men denna är enveten som tusan.
    Hon hade på både och. Nu är alla väck
    Innan du blir riktigt full, är det nåt du inte vill att jag gör?
Svar på tråden Wartner mot vårtor