Micra Ahlgrens bilar!
Fick berättat för mig idag att om man micrar en Ahlgrens bil (godis) så sväller den upp och blir typ 20 cm lång och jättehög. Har någon testat?
Fick berättat för mig idag att om man micrar en Ahlgrens bil (godis) så sväller den upp och blir typ 20 cm lång och jättehög. Har någon testat?
Nej men nästa gång jag köper ska jag testa brukar micra cloettas skumtomtar. jobbigt att diska tallriken sen bara.
haha... svårt att tro på de, men min molly ska ha bilar till lördagsgodis imorron så jag kan ju testa då!
Jag testar genast!
Hur gick det
Ja, den svällde upp fort, så jag fega ur och tog ur den, blev riktit stor, kunde nog ha blivit större, men sen sjönk den ihop till en ganska hård sockrig platta
Ha ha coolt. Undrar just jag hur stor den faktiskt kan bli.
Jag hade bara en bil så jag kan inte testa igen. Men jag tyckte det såg lite läskigt ut när den blåstes upp.
Ah, vi som har såna hemma, men inget ljus i micron! Skulle vilja se!
Vad händer om man lägger i en hel näve med bilar, de vore ett expriment som skulle kladda =)
att micra marshmallows och marabou choklad tillsammans är inte helt fel det heller.
och lägger man det mellan mariekex, brago eller digestive, blir det en svensk variant av s'mores
Det är ju jättegott att micra bilar!!
Brukade jag och min lillasyster göra rätt ofta innan...