• Anonym (fattig)

Hur tjäna extra pengar - jag vill ha guldkant på livet?

Jag är ensamstående med två barn, har en medelinkomst skulle jag tro, får ut ca 14000 efter skatt + diverse bidrag. Det funkar hyfsat. Men det blir ju inte särskilt mycket över.

Nu vill jag ha tips på hur man kan tjäna extra pengar som räcker även till den där lilla guldkanten som jag skulle vilja ge mig och mina barn ibland. Kan inte jobba extra pga barnen.

Tips? Kan man jobba hemifrån på något sätt?

• Svar på tråden Hur tjäna extra pengar - jag vill ha guldkant på livet?
  • Anonym

Sälja sådant du inte behöver som liger i lådor och skåp. Sälj ur vuxna barn kläder som är i ok skick.

• Anonym (fattig)
    Anonym skrev 2008-03-14 22:09:23 följande:
    Sälja sådant du inte behöver som liger i lådor och skåp. Sälj ur vuxna barn kläder som är i ok skick.
    Gör jag redan. Tradera går varmt på min dator
    tack i alla fall!

Fler tips?
  • Disela

Var med i olika undersökningar, det kan ibland ge pengar. Bli blodgivare, då kan du få en trisslott med miljonvinst (öhm, kanske...), anmäl dig som statist, behövs ingen utbildning.. Sälja telefonsex kanske inte lockar, men jag har hört att det kan ge bra pengar.

(¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym (fattig)

Mizz Turko skrev 2008-03-14 22:11:57 följande:

tidningsutdelning på helger?
    Är som sagt ensamstående med små barn, men glömde nog skriva att jag är 100% ensam med dem, har ingen avlastning från pappan. Kan därför inte lämna barnen ensamma hemma och jobba...
  • Anonym (fattig)
    Disela skrev 2008-03-14 22:14:21 följande:
    Var med i olika undersökningar, det kan ibland ge pengar. Bli blodgivare, då kan du få en trisslott med miljonvinst (öhm, kanske...), anmäl dig som statist, behövs ingen utbildning.. Sälja telefonsex kanske inte lockar, men jag har hört att det kan ge bra pengar.
    hm, statist, kräver också att jag är frånvarande från mina barn.

Telsex... skulle nog inte klara det? Hur funkar sånt?
  • Anonym (.)

Blogga!!!
    Skriv en superintressant och väl formulerad och igenomtänkt blogg.
    Passa andras barn?
    Gör pärlsmycken?
    Sy & Sälj?
    Kika inpå www.hemmagjort.se för ideer.

Man får tjäna 30 000 om året på sin hobby.

• Anonym
    Disela skrev 2008-03-14 22:14:21 följande:
    Sälja telefonsex kanske inte lockar, men jag har hört att det kan ge bra pengar.
    Hur gör man?
  • Disela
    Anonym skrev 2008-03-14 22:23:03 följande:
    Hur gör man?
    Jag vet ärligt talat inte. Men antar att man skaffar ett nr och ett paypal konto eller liknande och ser till att männen (kvinnorna) betalar innan man börjar prata. x antal kronor för x antal minuter.. Äh, men det är väl vad jag kan tänka mig som sagt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym (fattig)
    Disela skrev 2008-03-14 22:25:38 följande:
    Jag vet ärligt talat inte. Men antar att man skaffar ett nr och ett paypal konto eller liknande och ser till att männen (kvinnorna) betalar innan man börjar prata. x antal kronor för x antal minuter.. Äh, men det är väl vad jag kan tänka mig som sagt.
    Hmm, men vad SÄGER MAN??? Alltså, vad är det de betalar för att få höra?
Svar på tråden Hur tjäna extra pengar - jag vill ha guldkant på livet?