• Anonym

Halebope kontatkort

Jag vill vara anonym då det är känsligt att inte vet hur mycket jag som vuxen har på mitt kontat kort.

undrar om man kan kolla sit sit saldo på helbope kontat
    kort mer än genom att ringa 148?

Jag har fått fel meddelnade nu i saldo uppgiftre kan förnärvande inte lämnas.

Men jag skulle verkligen behöva veta hur mycket jag har kb vra på mitt kontatkort kan nämligen inte fylla på kontat för tigast ons men vill inte heller ringa myndigheter om pengar plöstligt tar slut.

Någon anna här som har probelm med att kunna kolla saldot på sitt halebop kontat kort

• Svar på tråden Halebope kontatkort
  • Anonym

Vilket är det som stämmer är det 120 eler 110?

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2008-03-15 14:06:45 följande:
    Vilket är det som stämmer är det 120 eler 110?
    120 ska det vara.. var tvungen att kolla själv efter jag skrev mitt inlägg...
  • Anonym

japp han själv kollat saldot men tack för all hjälp!!

Ska läga 120 på minet kan ju vara bra vid andra tillfällen med att veta.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-15 14:09:46 följande:
    japp han själv kollat saldot men tack för all hjälp!!Ska läga 120 på minet kan ju vara bra vid andra tillfällen med att veta.
    Toppen
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-03-15 14:17:58 följande:
    Toppen
    känns jäte bra nu behöver jag inte orar mig kan klara mig bra med de sald jag har dom här dgaran om jag inte ringaer många eller långa samtal utan för halbope
  • FruSundahl

Jag skriver *101# och får mitt saldo Förvånad hur många olika har dom egentligen

Fredric & Angelica
  • Twilight

120 är Telias som funkar även på HB eftersom de eg är samma, och 101 är väl HB´s eget

♥Familjen♥
  • Anonym

spelar inf gen roll det fungere med 120 dock 110 sen har jag inte testa 101.

men behöver bara lägga 120 på minnet.

• nilla 1972

I de flesta telefonerna ,är kanske i alla kan du plocka fram saldobesked i listan med telenr.

• Anonym

nilla 1972 skrev 2008-03-16 18:36:31 följande:

I de flesta telefonerna ,är kanske i alla kan du plocka fram saldobesked i listan med telenr.
    Hur gör man det då??
Svar på tråden Halebope kontatkort