exet.nu
hur sjuka sidor kan det igentligen finnas på internet & hur kan vissa vara lagliga.
som tex,www.exet.nu
den värsta sidan jag har sett.
gå in och dömm själva.
hur sjuka sidor kan det igentligen finnas på internet & hur kan vissa vara lagliga.
som tex,www.exet.nu
den värsta sidan jag har sett.
gå in och dömm själva.
vad är det för sida??
vill inte gå in om det är för hemskt
vad är det? vill inte gå in på en sida jag inte vet något om men jag är nyfiken ändå
Värre än det Exet finns det garanterat.. Det finns människor för allt....
exet.nu är en sida med smaklösa och otäcka bilder.
Finns betydligt värre, men ja det är mycket skit på nätet
jag såg en film i dag på jobbet från exet som det låg en man på backen & en annan tryckte ner huvudet med foten,samtidigt som han skar halsen av den som låg på backen & han var levande när dom började.dom skar av honom huvudet.fy fan vilka jäkla hemska mäniskor det finns i våran värld.& hur kan någon lägga ut det på internet.
jag var inne å tittade och jag kan ju ibland inte låta bli å klicka ... blä. alltså....
jaa... sidan finns ju för att det tydligen finns nån sorts eftgerfrågan. jag kommer i alla fall aldrig mer titta på en där sidan.
Gå in på flashbacks forum istället så får ni länkar till betydligt mer saker att titta på än vad exet har att erbjuda
är den värre än rotten.com ???
ratemypoo.com
är äcklig.....
Ja gud ja.... jag har kännt till de där sidorna nog en 10-11 år nu och de är så sjuka men de finns också en del kul där.
Men det är väl bara att ignorera. Varför går ni in på hemsidan när det är så hemskt? Det kommer alltid att finnas skit på internet varesig ni vill det eller inte.
Vet att det här är ett gammal tråd men exet.nu är en gammal hemsida och dem LÄNKAR bara till andra hemsidor inget olagligt med det. Så exet gör inget fel överhuvudtaget. Sen är det ändå ganska roligt att vara inne på såna sidor samma sak med existenz.se för dem visar bara sanningen utav vad folk egentligen gör i världen. Alla gör nåt dåligt hela tiden så va inte så jäkla bedömmande alla kanske inte har det perfekta livet och så ser deras värld ut.
Värre med hard. nu
Bla Noveller om att våldta spädbarn...
På vilket sätt menar du att Exet skulle vara göras olagligt då? För att vissa saker är moraliskt förkastliga?