• sivert

exet.nu

hur sjuka sidor kan det igentligen finnas på internet & hur kan vissa vara lagliga.
    som tex,www.exet.nu    
    den värsta sidan jag har sett.
    gå in och dömm själva.

• Svar på tråden exet.nu
  • signaturbyte

vad är det? vill inte gå in på en sida jag inte vet något om men jag är nyfiken ändå

• Heisan

Värre än det Exet finns det garanterat..  Det finns människor för allt....

Startar på 105,8....-95,9
  • daughterofabitch

exet.nu är en sida med smaklösa och otäcka bilder.

• sivert

jag såg en film i dag på jobbet från exet som det låg en man på backen & en annan tryckte ner huvudet med foten,samtidigt som han skar halsen av den som låg på backen & han var levande när dom började.dom skar av honom huvudet.fy fan vilka jäkla hemska mäniskor det finns i våran värld.& hur kan någon lägga ut det på internet.

• adrenalin

jag var inne å tittade och jag kan ju ibland inte låta bli å klicka ... blä. alltså....

jaa... sidan finns ju för att det tydligen finns nån sorts eftgerfrågan. jag kommer i alla fall aldrig mer titta på en där sidan.

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • negro

Gå in på flashbacks forum istället så får ni länkar till betydligt mer saker att titta på än vad exet har att erbjuda

• sivert
    Coccolina skrev 2008-03-15 20:38:38 följande:
    är den värre än rotten.com ???
    det vet jag inte har aldrig kollat,men det är ju sjukt.vad får man ut av sådana sidor.det är ofattbart.men alla är vi ju olika men jag vart seriöst illamåend av det lilla jag såg gurglandet var nog brrrrrr blä blä.jag har fortfarande bilderna i huvudet fyyyy faaaan
  • Andaloal

Ja gud ja.... jag har kännt till de där sidorna nog en 10-11 år nu och de är så sjuka men de finns också en del kul där.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal
    402an skrev 2008-03-15 21:04:21 följande:
    ratemypoo.comär äcklig.....
    Penga mun den ena va helt vit ju
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • TTOO

Men det är väl bara att ignorera. Varför går ni in på hemsidan när det är så hemskt? Det kommer alltid att finnas skit på internet varesig ni vill det eller inte.

• Calixtus

Vet att det här är ett gammal tråd men exet.nu är en gammal hemsida och dem LÄNKAR bara till andra hemsidor inget olagligt med det. Så exet gör inget fel överhuvudtaget. Sen är det ändå ganska roligt att vara inne på såna sidor samma sak med existenz.se för dem visar bara sanningen utav vad folk egentligen gör i världen. Alla gör nåt dåligt hela tiden så va inte så jäkla bedömmande alla kanske inte har det perfekta livet och så ser deras värld ut.

• Litet My

Värre med hard. nu

Bla Noveller om att våldta spädbarn...

• Tenshii

På vilket sätt menar du att Exet skulle vara göras olagligt då? För att vissa saker är moraliskt förkastliga? 

Svar på tråden exet.nu