crosstrainer!? bra el dåligt?
Någon som har erfarenhet från en crosstrainer?
jag funderar på att köpa en sådan då jag har hört att de är effektiva. är de dyra?
Någon som har erfarenhet från en crosstrainer?
jag funderar på att köpa en sådan då jag har hört att de är effektiva. är de dyra?
Det enda neg är nog om man inte anv den! :)
Jag har en som är köpt på Team Sportia. Den kostade 3000 kr och är super bra.
Jag älskar min som jag har hemma. tyvärr så måsta jag plocka undan den hela tiden för att min son klättrar på den. Men det är verkligen bra träning...
Självklart!
4000kr Kosta min, tyst som en mus. Kör 20minuter innan frukost och 20minuter vid 18.00 =) Annars blir det 45minuter springa och gym 30minnuter vid några gånger i veckan.. Ganska skönt med en CT!
KÖP! =)
Hej jag köpte en på Jula för 800 kronor, den funkar bra.. man behöver inte köpa värstingen om det bara är personträning hemma... så hoppas på att minska 15 cm till bikinisäsongen :)
Ok, men vad är det som är så bra med dem?
varför använder ni dem? för att få bättre kondition, gå ned i vikt eller stärka vissa muskelgrupper osv.
Har ni gått ned något i vikt?
johanengström: var har du köpt din? ska man själv montera ihop dem eller de kommer färdigmonterade?
mamma 03 05 skrev 2008-03-16 08:42:37 följande:
Tack för tipset!
Är det denna du har:
www.teamsportia.se/produkter/traning/stryketraning/extreme-fit-ct-619/
Den är inte ostadig eller så? kanske bara bilden som gör att den ser klen ut. är det inkl kaloriräknare?
mamma 03 05 skrev 2008-03-16 08:42:37 följande:
skåne tjej skrev 2008-03-16 22:23:27 följande:
det bästa köpet jag någonsin gjort, den kostade 3000 när det var rea.
den står framför tv hemma, den ger resultat =)
Japp, obitreken är mkt rangligare än en Crosstrainer, mer för pengarna. Obin låter dessutom mkt mer, å d vill man va utan när man tränar å kollar på tv som jag gör.