• Anonym

* Vad gör du för att förföra din man?

Hej alla tjejer!
    Vad har ni för tips för att förföra era män?
    Jag själv brukar varva med något av följande:

1. Klär mig i några sexiga underkläder som han inte ser förrän det är dags - då blir han vansinnigt upphetsad.
    2. Lägger fram några sexleksaker (under en kudden så att de inte syns) och smyger fram en efter en under förspelets gång och använder dem på mig själv och honom. Upphetsande för båda.
    3. Innan han kommer hem, tar jag på mig en vibrerande strap-on (under kläderna) med fjärrkontroll så att jag kan stänga av en stund innan det går för mig, väntar en stund, sätter på vibrationen igen och stänger av innan det ska gå, håller på så tills han kommer hem och då lämnar jag över fjärrkontrollen till honom - han blir jättenöjd och vet precis vad jag vill och blir stenhård på en gång!
    4. Sätter på en porrfilm i smyg utan att han ser eller hör. Lägger mig halvnaken framför TV:n och småpillar lite på mig själv - väntar på att han ska upptäcka mig och att jag har blivit jätteupphetsad...
    5.

Ja nu vill jag veta era förföringstips!!!

• Svar på tråden * Vad gör du för att förföra din man?
  • Snooze

Klär av mej naken och kommer in med en kall öl
    Det räcker åt honom

• StepByStep

Jag säger att jag vill ha k*k bara, det räcker gott och väl.

Esmeralda ska bli storasyster! =) Barn nr.2 i magen, Bf den 21/6-08.
  • Anonym

när han sover som en stock så smeker jag hans k*k tills han vaknar och är as sugen

• Anonym

haha men gud så avancerat, jag hånglar bara upp honom ordentligt så är det fixat ;-D

• Anonym

Hej igen!
    Finns det ingen här som tänder på att planera själva akten genom att lägga fram lite leksaker eller annat i smyg när inte partnern ser på?

• Anonym (Jag med)
    Anonym skrev 2008-03-27 06:52:55 följande:
    Hej igen!Finns det ingen här som tänder på att planera själva akten genom att lägga fram lite leksaker eller annat i smyg när inte partnern ser på?
    Jodå, jag gör. Brukar också klä upp mig i stay ups, en sexig teddy eller nåt annat sexigt. Sambon ÄLSKAR det
    Nån gång klädde jag hela trappan upp till sovrummet i stearinljus och släckte ner i hela huset och gick och la mig förföriskt på sängen och väntade på att han skulle komma hem. Då blev det åka av!

Annars är en flaska glidmedel och en strap on populärt, eller kyssar och slicka över hela ryggen,upp i nacken och slutligen förför jag hans öronsnibb, då blir han helt galen
  • Anonym

Jag sätter på mig sexiga underkläder inkl stayupps och/eller höga stövlar, lägger mig i sängen, tänder några ljus (även om han inte bryr sig om just ljusen ) och ber om helkroppsmassage med ätbar chokladmassageolja

• Anonym (Retsam)

Det varierar väldigt mycket och det är väl det som är det roliga. Skulle man behöva köra alla punkterna varje gång skulle man väl snart ruttna på det. Ibland vill man ha tjong på rödbetan också. Sök på "Kåtast i Kungsängen" på Youtube så hittar ni en film med R. Gustafsson om hur min man är, så förstår ni att man behöver egentligen bara säga "mus" eller lämna en liten kant på hans favvounderkläder (på mig alltså) synliga ovanför jeanskanten så går han igång. Men det är ju vansinnigt roligt att hetsa upp honom till bristningsgränsen en hel dag. Eller till och med längre.

Förra veckan började jag med att spela lite rollspel om kvällarna och viska i hans öra vad mitt alter ego skulle göra med honom på lördag kväll. Och SMS:a och MSN:a snusk till honom på jobbet. Sen var jag på honom hela lördagen från att vi vaknade, men drog mig undan i tid hela tiden. Allt från att smeka honom, smaka på honom, visa upp mig för honom. Men han fick inte gå hela vägen. Sen var vi ute på eftermiddagen och då påminde jag honom hela tiden, sen föreslog jag att vi skulle hem och ta ett bad. Mer retsamheter. Sen sa jag åt honom att gå och sätta sig i vardagsrummet och vänta medan jag bytte om. Drog fram en av våra barstolar och satte honom på. Sen var det att smita undan, på med stay-ups, trosor med öppen gren, korsett, höga stövlar, och porra till sminkningen. Sen fick han en show och ytterligare retsamheter utan att han fick röra mig, till sist när han höll på att explodera satte jag mig gränsle på honom och vi gick hela vägen till gemensam orgasm. Det är såna stunder som förgyller vardags-sexlivet

• Matheus mamma

Jag dricker vi och lägger mej ner!

Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma

TS; Fan vad din man har det bra! Har ni barn och jobb eller? Jag orkar då inte göra NÅGOT!

Sarahs lyx och lantblogg
  • Ammi82
    Snooze skrev 2008-03-16 08:59:25 följande:
    Klär av mej naken och kommer in med en kall öl Det räcker åt honom
    Nya bilder i galleriet
  • Anonym

Jag längtar tills jag kan köpa nya sexiga underkläder faktist! Har gått ner 10 kg, och till sommarn hoppas jag att jag nått min målvikt och ska visa upp honom med nya kläder. Har till och med tränat för att kunna stripdansa utan stång

• Anonym

Men vilka härliga ider man får härifrån! *flinar*

• Anonym (Retsam)

Åh, en grej till...det lönar sig alltid att förföra honom också...för sen går han och grunnar i flera dar sen är det hans tur...nu sist satt han och shoppade på Internet och är jättefinurlig nu till kommande helg...får se vad han har i kikaren!! Lyckades luska ut med hjälp av webhistoriken på hans dator att han varit på www.lustfynd.se i alla fall...(får man skriva adresser till webshopar här?)

• Anonym (Jag)

Var får ni tag på ätbar chokladmassageolja???

Svar på tråden * Vad gör du för att förföra din man?