Är så trött på min kollega, ska jag prata med chefen?
Jag känner att jag har fått nog nu! Är så trött på min kollega.
Sen hon började hos oss har hon bara flutit med. Hon tar aldrig tag i saker och om hon väl gör det så slutar det med att vi andra får göra färdigt det efter henne.
Hon kör ett fult spel känns det som. Spelar på känslor. Så fort det inte går som hon vill så börjar hon gråta så att alla ska tycka synd om henne.
Jag har försökt prata med henne men hon förstår inte. Tog upp en sak för ett tag sen som jag har irriterat mig på men då fick jag bara tillbaks att jag var trångsynt och missunnade henne lycka. Jag ville att hon skulle ta livet av sig och jag vet inte allt vad hon vräkte ur sig.
Tyckte det var så fruktansvärt lågt av henne, men det är såhär hon gör. Gör sig själv till ett offer.
Det som stör mig mest är att hon får en massa förmånligheter av chefen för han har gått på hennes spel.
Jag vet inte hur jag ska hantera det här, ska jag prata med chefen och berätta hur hon är?
Kan inte ha det såhär längre hon suger ut all min energi. Jag kan inte göra hennes jobb också längre. Men känner mig som en tjallare om jag skulle berätta..