• kariba

Santa Maria tortillas

Vi åt tacos i lördagskväll, upptäckte i slutet av måltiden att tortillasbröden var mögliga! Ca 1 timme efter början minste sonen kaskadkräkas och blir jättedålig hela nattem.
    Bvc tycker att det låter som matförgiftning, men Santa Maria menar att "det behöver inte vara möglets skull". Jag skulle vilja ha ett bättre bemötande från ett så stort företag och inte att det skyller på att butiken förmodligen har gjort ett knappnålssstort hål i förpackningen så att möglet har kommit in.

• Svar på tråden Santa Maria tortillas
  • Neko

USch då, jag kollar alltid såna bröd jättenoga, har sett att de varit mögliga i affären någon gång...

• Tristanya

ts - om datumet inte hade gått ut så ska ni reklamera bröden. vi skickar alltid mail til företag om det är fel på deras produkter!

• kariba
    Tristanya skrev 2008-03-17 18:46:11 följande:
    ts - om datumet inte hade gått ut så ska ni reklamera bröden. vi skickar alltid mail til företag om det är fel på deras produkter!
    Hon ville att vi skulle skicka in förpackningen, det ska jag göra. Undrar om man kan skriva en lapp på hur mycket pangar jag förlorat på att vara hemma från jobbet med sonen?
  • fenomena83
    kariba skrev 2008-03-18 08:08:27 följande:
    Hon ville att vi skulle skicka in förpackningen, det ska jag göra. Undrar om man kan skriva en lapp på hur mycket pangar jag förlorat på att vara hemma från jobbet med sonen?
    haha, skriv det du
  • Tristanya
    kariba skrev 2008-03-18 08:08:27 följande:
    oj.. om du ska skicka in förpackningen så kommer ju bröden knappast bli mindre möögliga..eller ska du bara skicka in själva förpackningen?
  • kariba
    Tristanya skrev 2008-03-18 10:38:31 följande:
    oj.. om du ska skicka in förpackningen så kommer ju bröden knappast bli mindre möögliga..eller ska du bara skicka in själva förpackningen?
    Bara själva plasten
Svar på tråden Santa Maria tortillas