• Bubblan78

Ullared med bebis, egen vagn el kundvagn?

Har tänkt att åka till Ullared med min snart 5 månaders flicka och undrar om det är någon som har erfarenheter av vad som är bäst att ha henne i? Funderade på kundvagn med täcke i eller sin egen vagn. Ska ha med en bärsele så hon även kan sitta med uppe. Tacksam för tips!

• Svar på tråden Ullared med bebis, egen vagn el kundvagn?
  • mammutten81

KUNDVAGN!
    Folk är INTE försiktiga, så har du en bilbanrstol så ta den och ställ den i vagnen är mitt tips.

• h81

när jag var med sonen o han var tre månader hade jag med barnvagnen.. kände att han hade det bäst o mest skyddat däri.. *är ju rätt mkt ljud o rörelse o ljud*

när dotternn var med var hon iförsig bara tre veckor, men jag hade med vagnen då med.. plus selen...

tror absolut du ska ha barnvagnen med dig, om du nu kan det.. tycker lite synd om alla barn som ligger i kundvagnar....?

..min mamma körde kundvagn som vi delade på.. det underlättade såklart...

• h81
    mammutten81 skrev 2008-03-17 11:18:52 följande:
    KUNDVAGN!Folk är INTE försiktiga, så har du en bilbanrstol så ta den och ställ den i vagnen är mitt tips.
    ja, bilstolen kanske blir med skyddat med.. fast det kasnek inte är så bekvämt en hel dag???

..svårt... men jag tycker det verkar bekvämast för barnet med vagnen??
  • Bubblan78

Det positiva med egen vagn är ju sufletten, att den går att fälla upp för minskat ljud och ljus, vilket kan vara skönt Och att det går att sätta dottern upp lite.

• Bubblan78

Ja det är kanske tryggast för dottern med egen vagn. Så hon känner att något är som hon är van vid i allt kaos på Ullared, hihi.

Tack alla för era svar

• Puss och Kram

Jag hade vagn till min 6 månaders. Där sov han gott om han blev trött, suffletten skyddade från ljud occ ljus etc. Jag delade kundvagn med min mamma som var med och jag upplevde inte att någon var oförsiktig kring vår barnvagn. Tyckte folk visade mycket hänsyn med ett barn även om det var trångt. Vi var dessutom där under värsta semestermånaden...

• maria81

Ta med bärsele och varva när det inte är kul att ligga i vagnen mer,

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • Bubblan78

Ja jag har också turen att ha med mamma som isåfall sköter kundvagnskörandet

• Kojbe

Hade bilstolen i vagnen och bärsele med mig.

Funkade hur bra som helst.

• PernillaWaxin

Vi hade våran dotter med in på gegås hon var ett ½år tror jag och det var det värsta jag varit med om. Vi hade henne i vagnen ett tag men köpte ett paraplyvagn och körde runt henne i. Folk skiter i att det är en barnvagn med ett barn i och man kan inte koncentrera sig riktigt. Som tur var hade vi svärföräldrarna där som var barnvakt nästa gång vi var där och kunde shoppa.

• briar

Jag använde kundvagn + bilstol och det funkade utmärkt! Min 5 mån satt förundrad och kikade på alla människor :)
    Vi fick plats med det mesta men satte två korgar under vagnen också!

Svar på tråden Ullared med bebis, egen vagn el kundvagn?