• UngMorsa

Är alla otrogna någon gång under sitt förhållande?

Jag är så jälva rädd att min sambo ska vara otrogen mot mig.
    Han har lovat och svurit på att han aldrig har varot och aldrig kommer vara det heller.
    Har levt i ett förhållande förut då min dåvarande kille låg med minst 15 olika tjejer när vi var tillsammans. Kan tillägga att det inte handlade om brist av sex på hemma plan.

Min fråga är därför nu, är alla otrogna?
    Har du varit det eller har din partner varit det mot dig?

Tacksam försvar.

• Svar på tråden Är alla otrogna någon gång under sitt förhållande?
  • SvanFlikkan

Tror inte alla är otrogna.
    jag har aldrig varit otrogen. och inget har eller lockat, eller lockar!
    Min sambo har med all säkerhet heller aldrig vart det mot mig då vi spenderar nästan all tid tilsammans och ringer varandra då vi jobbar.

• Sanda

jag har inte varit det och inte min partner mot mig vad jag vet iallafall! 

Om du litar på din sambo kan du nog vara lugn men man vet ju såklart aldrig. Jag tycker man hör så ofta om otrohet i  alla möjliga sammanhang att man inte annat än kan bli nervös att det ska drabba en själv, som tur var är min man en hemmakille som inte srpinger ute så mycket på krogen och liknande. 
    Kolla in min viktblogg!
  • Bigmamajama

Jag har aldrig heller varit otrogen mot nån partner jag haft.

• Anonym (34)

Jag har aldrig varit otrogen och skulle inte vara det heller. Min sambo har inte heller varit otrogen och jag tror inte att någon av mina ex 3 st var otrogna heller. Jag tror absolut inte att alla är otrogna och jag tror inte att din sambo kommer att vara det heller. Jag förstår att ditt dåvarande kille har gjort dig misstänksam, men nu har du en ny kille som lovar och svär att han inte ska vara otrogen. Lita på dessa ord.

• Anonym (vet inte)

Man måste lita på sin partner! SLösa inte energi på att fundera på det. Är han det så är han, men jag tror att de flesta strävar efter trohet eller hur? Att du råkat ut för ett mega-arsle med komplex innan är ju jättetråkigt men han hade ju uppenbarligen problem med sig själv! Gör dig själv en tjänst och lita på din partner, det vinner förhållandet på alla gånger!

• cruZZe

Inte alla, men många. Och de flesta är i min mening kapabla till det även om de säger annat.

• Anonym (123)

Jag har aldrig varit otrogen mot någon i mina förhållanden...Men min man var otrogen mot sitt ena ex, några gånger när dom var tillsammans....

• Anonym

Psykiskt har nog alla det iaf ;P.. Nästan lika illa att man VILL vara det =S

• Anonym

Alla är inte otrogna. Förstår att du är misstänksam när din förra kille gjorde så mot dig men samtidigt så måste man våga lita på den man är tillsammans med.

Jag har varit otrogen men inte mot min nuvarande sambo.

• UngMorsa

Tack för alla svar.
    Jo mitt ex har grymma problem med sig själv och mår/ mådde inte bra!

Litar på min sambo men är så jävla rädd att det ska bli som i mitt förra förhållande. Litade ju på den killen också. Han nekade till alla anklagelser och dum som jag var så trodde jag tyvärr på det han sa.

Min sambo är väldigt meot otrohet och har klar gjort att om jag gör minsta lilla snedsteg men någon annan så vill han aldrig mer ha med mig att göra. Det är ju så klart samma sak som gäller från min sida.

När jag frågar honom om han någon sin skulle vara otrogen så säger han:
    "Tror du att jag vill riskera att inte få bli gammal tillsammans med dig, du är mitt allt och allt jag någon sin kunnat önska mig".

Svar på tråden Är alla otrogna någon gång under sitt förhållande?