• myrans mams

Gardiner i burspråk?

Någon kreativ inredningsintresserad människa som kan hjälpa mig med gardin tips till burspråket i vardagsrummet? Vad blir snyggt? hur har ni som har burspråk gjort? Kan tillägga att jag gillar lite stramare inredning.. gärna svart och vitt...

• Svar på tråden Gardiner i burspråk?
  • Goliz

Jag har också haft dom funderingarna, för vi kommer snart att bygga hus som kommer att ha två burspråk.
    Jag tror att det jag tycker är snyggast är jalusier (stavas?) istället för gardiner. För om man har en kappa tycker jag att det blir oftast jättefult.

• myrans mams

Håller med, vill ha ngt enkelt.. men vad? Kikat på olika hissgardiner, mönstrade rullgardiner mm, men är jättesvårt. Tänkte att lite tips o inspiration kunde hjälpa...

• myrans mams

Ja den var fin!!! Ska gå in o kika närmre på pris mm.. Tack för bra tips!!

• middiz

håller med golis! finns billiga på ikea med!

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • oxytocin

Jag har letat smala hissgardiner länge nu men inte hittat... nån som vet var det finns ca 50-60 cm breda? Har två burspråk i huset och tänkte ha såna i ett av rummen tror jag... lite velig.

• middiz

ikea har väl i sen storleken?

• middiz

då blir det nog lite värre... sy själv..?

• oxytocin
    middiz skrev 2008-03-25 08:35:27 följande:
    då blir det nog lite värre... sy själv..?
    Jag har tänkt tanken men jag både avskyr att sy och är kass på det.
  • middiz

Haha okej, det e väl bara att söka vidare då Har du provat att googla på det..?

• oxytocin
    middiz skrev 2008-03-25 08:40:28 följande:
    Haha okej, det e väl bara att söka vidare då Har du provat att googla på det..?
    Många gånger... Letar vidare...
Svar på tråden Gardiner i burspråk?