• FruMarie

När skrattade er bebis första gången?

Min kille är 2,5 månad och har inte skrattat "på riktigt" ännu
    När skrattade er bebis?

071228.. Dagen då våran lilla Julian föddes....
  • Svar på tråden När skrattade er bebis första gången?
  • Gummsesnuffsan

Viktor skrattade "på riktigt" när han var 2 månader, och fick sitt första riktiga "skrattanfall" när han var 3 månader. Han skrattade och skrattade åt sin pappa som sa nåt (minns inte vad). Som tur var så hann vi fånga allt på film!!
    Alla bebisar är ju olika, en del tar det lång tid för innan de börjar skratta, men det betyder ju inte att de inte är glada bebisar för det! :)

• Sandra och Frippe

min är 3 månader på torsdag och har inte lagt av ett riktigt garv ännu,hon kan tjoa på alla volymer och toner me´n inte ett riktigt garv ännu=O)

• FridaE

Min dotter var bara 1.5 månad när hon skrattade. Sonen var nog ca 4 månader när han skrattade.

• Junior J

2 månader, när mormor "pruttade" på hennes mage.

• Siili

Någon vecka innan han blev 3 månader så började han skratta riktiga haha-skratt.

• FrökenBokmal

Samma här kring tre månader blev det gurgelskratt!

• ÄlskadeUnge

Min dotter är 5 månader om en vecka, och i lördags skrattade hon för första gången. Såå gulligt! Skrattande Tidigare har hon bara skrattat i sömnen 1 gång, men det räknas inte Glad

• Jo77

Min dotter är också fem månader om en vecka och har inte skrattat ordentligt än, bara småskrattat och tjutit till lite. Däremot ler hon stort!

• Miniigirl

Sonen var runt 4 månader när det första riktiga skrattet kom! Det var SÅÅÅ sött:)

• sockertopp78

Mon son har bara fnissat lite inte ett riktigt skratt än men det kommer nog snart an e 2 månader

• lillalitenjag

Tösen var runt 3 månader =)

♥ Tilde ♥
  • Chickmum

Vi flmade det första skarttanfallet och då var han 8 veckor. Han är 6 månader idag och skrattar och sitter gärna men vill inte vända sig. Tur att man kan läsa om allas olikheter så man slopper vara så orolig för det som inte händer...

• mama1980

Dottern skrattade för första gången häromdagen! hon är 3,5 månader. helt underbart! Det var när jag pussade och blåste henne i nacken...

• jezca

MIn Liam skrattade första gången när han va 6 veckor samtidigt som han började jollra och "prata". Han ler och srattar hela dagarna sen dess.
    Första leendet kom när han var två veckor och hans farbrors fru skulle ta kort.

• LillaVargen

4 mån. Helt fantastiskt! Kommer aldrig glömma det.

Svar på tråden När skrattade er bebis första gången?