• Anonym (nyfiken)

Hur är detvatt vara med en shemale?

Så jäkla nyfiken. Jag är hetero men fantiserar om att vara med en shemale. Vill de bara ta emot eller också ge?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-18 15:14
    För mig är en shemale en kille med bröst och kuken i behåll. Alltså inga planer på operation till kvinna.

• Svar på tråden Hur är detvatt vara med en shemale?
  • Anonym (vän)

Mina vänner som är shemales vill absolut inte ge. De är iofs transexuella och är under utredning för att få operera sig.
    De ser sig som heterokvinnor fullt ut.

• Anonym (nyfiken)
    Neko skrev 2008-03-17 14:42:00 följande:
    Är du tjej eller kille?
    Kille!
  • Neko

Mjo det beror ju helt på om en shemale är en transsexuell i transition M-->F (då vill de nog inte ge) eller om de helt enkelt är killar som vill ha bröst av någon sexuell orsak. Tror att det finns sådana också, fast troligtvis inte i Sverige. De har nog inget emot att ge också.

• Anonym

min kompis som är shemale både ger o tar. hon är bisexuell och lever i en relation med en kvinna, men saknar att vara med en man.. tror det är rätt olika vilken shemale man pratar med..

hon är för övrigt ingen "kille med bröst" utan helt igenom tjej, fast med kuk.

• Anonym

I den här tråden verkar man utgå från att Ge=manligt Få=kvinnligt.
    Kvinnor blir tagna och män tar, med andra ord. Jag reagerar på det och har faktiskt ganska svårt att tro att det är så grovt generaliserat bland s.k. shemales?

Svar på tråden Hur är detvatt vara med en shemale?