• BirkaCarro

heldress till vuxen

Någon som vet var jag kan köpa heldress till vuxen, alltså overall, fast att ha inomhus. Såg att det skulle bli modernt nu till våren, men har kikat på både H&M, Lindex och Ellos och inte sett något. Något tips? Vill bara ha tips på nätet, för jag orkar inte ta mig till en affär irl. just nu !

• Svar på tråden heldress till vuxen
  • BirkaCarro

Den kortärmade/kortbenade var snyggast ! Tack för tipset! Nån som har tips på fler sidor?

• rosaemmy

tycker också den var snyggast. jag har tyvärr inte kropp för att bära något sådant.... trist!
    Men riktigt snyggt på de som kan ha en byxdress.

• BirkaCarro

Mm... det skulle vara jädrigt najs om den kortärmade/kortbyxade fanns som lång variant någonstans. Annars är det lite svårt att ha nu när det fortfarande är vårvinter ute.. Kanske ska skicka in som tips till Laredeute?
    Ingen som har sett någon sådan på H&M eller annan sida?

• zauzz

Såg sådana på stadium igår... 599 kr tror jag dom kostade

• Helle333
    BirkaCarro skrev 2008-03-18 09:30:33 följande:
    Någon som vet var jag kan köpa heldress till vuxen, alltså overall, fast att ha inomhus. Såg att det skulle bli modernt nu till våren, men har kikat på både H&M, Lindex och Ellos och inte sett något. Något tips? Vill bara ha tips på nätet, för jag orkar inte ta mig till en affär irl. just nu !
    en kompis beställde ziperall via internet
Svar på tråden heldress till vuxen