Krypmatta???
Hej.
Jag undrar om någn kan tipsa mig vart det finns bra mattor att köpa som man kan ha på golvet när barnen börjar sitta/krypa? (obs! ej babygym).
Min son bara halkar runt på govet.
Bor i Stockholms innerstad.
Hej.
Jag undrar om någn kan tipsa mig vart det finns bra mattor att köpa som man kan ha på golvet när barnen börjar sitta/krypa? (obs! ej babygym).
Min son bara halkar runt på govet.
Bor i Stockholms innerstad.
Ikea och Brio har fina lekmattor!
ja,tänkte oxå på lekmattor från exempelvis IKEA..De finns ju med olika motiv och ligger kvar på golvet så att de inte halkar iväg så lätt..:) Mina tjejer har övertagit storebrödernas bilmatta,där ligger de jättebra :)
Har själv en bilmatta till sonen som jag tyker har varit bra! men, sen har jag ju sett som skumgummimattor som ser ut som ett pussel, det är ju lite mjukt oxå, ifall man är rädd att barnet ska rulla runt och göra sig illa:)
Och en sån matta är nog ganska roligt för barnet när det börjar bli äldre oxå, och kan hålla på att pussla och leka med, går väl latt bygga kojja med oxå!
Men, som sagt...för oss har en vanlig bilmatta funkar super:) nu hålelr han sig ju aifall inte där man vill så:)
men skummgummi mattor är inte de ganska hala också?
Oj, vad avancerat.
Jag har helt enkelt tagit av dottern byxorna när hon krypövade. Matta slutade jag använda när hon kunde sitta.
Bilmattan är ett bra tips faktiskt.
Det är ju samma som tex. billiga mattor från Jysk eller så. Om man nu inte vill ha barnmotiv på den.