Tips på blonda slingor...
Hej, Jag vill göra blonda slingor hemma. Har någon tips på en bra produkt?
Hej, Jag vill göra blonda slingor hemma. Har någon tips på en bra produkt?
Pollys super blond e bra, och Jane hellen :) Det e det jag kan tipsa om.. Själv slignar jag inte själv längre gör hos frisör, men använde de förut och det tar bäst på håret utan å bli gult..:)
Var kan man köpa Pollys?
ehum typ överallt tror jag>:) ICa Maxi vet jag har iaf!
ok, tack!
hms egna slingor i hätta tycker jag e kanon !:)
Såg dina bilder i galleriet. Hade du mörkt hår och sedan blondt? Hur gjorde du? Mycket fin blond färg.
..lång process me andra ord.. *suck*
tar 20 min att färga håret mörkt, sen e d illa om man ångrar sej som jag gjorde haha...
Åh tar det så lång tid? Pust.Ska själv till salong för att göra slingor,men att det ska ta så lång tid. Ser att du har varit på lekslottet;) Jag bor precis där.
Ja exakt .Jag är ju mörk från början men så fick jag ett ryck och färgade det svart och brunt och svart ....Och nu sitter man är.
Jag me.Jag är mycket vit i hyn ser bättre ut ljus.
ja men gå till salong o fixa det, så blir det bra! :) dom kan det som gör ialafall
fasen blondera inte själv hemma.... det blir i princip aldrig bra om man inte är redan ljus i botten!
Om ni nu mot förmodan ska göra det och det blir fel och kycklinggult så funkar oftast askblond färg att slinga i som slinghätta för det neutraliserar det gula:) men det kan bli grönt då oxå.
gå till frisören! det är värt dom pengarna!!!
Jag tycker att det funkar lika bra,om inte bättre å göra hemma. Dem billigare märkena gör slingorna ljusa å inte gula..men dem sliter ju desto mer..Hms slingor har alltid blivit vita eller beiga när jag varit mörk brn innan..men alla e ju olika.