• Bembu

Scrap booking butik i stockholm (gärna norra sidan)

Har nu suttit och läst i lite olika trådar om scraping och blir mer och mer sugen på att prova på. Men skulle vilja se materialet lite mer live än vad webbutikerna kan erbjuda.

Någon som vet någon eller några bra butiker i stockholm, city eller norrort?

Kan inte hitta det i dem trådar jag kikat i.

Kram Bembu

• Svar på tråden Scrap booking butik i stockholm (gärna norra sidan)
  • Bembu

pysseltokig:
    tack för tipset, fanns ju tom kurser där.

Fler tips?

• Pege K

min lillasyster ska dit på kurs, har hört att det är bra och vill ha med mig.

• Bembu

Pege K:
    Åhh vad kul, när ska hon/ni gå?? kanske man kan få lite inside info

• Pege K

vi ska gå den 29 mars, jag har också anmält mig nu.

• Bembu

Tack för tipsen Fru U, papprika butiken ligger på väg ut till landet så där lär man svänga förbi närmare sommaren

Någon som vet om Täby centrum har någon butik med bra utbud?? Ska dit på fredag.

• pyssel fia

Har just fått reda på att det ska öppna en butik i Västerhaninge också. Läste det på ett annat forum. Och när jag prata med en kompis om det sa hon att hon trodde hon visste vilken lokal det var och i så fall är den i alla fall över 100kvm så där kommer det förhoppningsvis finnas en del skoj.
    =)

• Bembu

Underbart, kommer ta lååång tid att åka till landet hända efter tror jag

• Marina

Har hört om en butik i Hässelby el Vällingby tror det var hässelby, dom ska också ha kvällskurser och då får man utnyttja deras saker....

• pyssel fia
    Marina skrev 2008-04-08 16:53:26 följande:
    Har hört om en butik i Hässelby el Vällingby tror det var hässelby, dom ska också ha kvällskurser och då får man utnyttja deras saker....
    Vet du vad butiken heter? ...tänkte så man kanske kan kolla deras hemsida om de har någon sån.
  • Bembu

Marina:
    Tack för tipset men tror det är lite åt fel håll.

Skulle vilja ha nån typ närmare täby centrum och utåt. Men det blir väl stan när man orkar :D

• axelsmamma

Finns en butik i Vällingby..

• pyssel fia

Pyssel butiken i västerhaninge läste jag på ett annat forum att de ska öppna nu i slutet av april. Ska tydligen ha ett rum man kan sitta o pyssla i också.
    Nån som är intresserad att ses där kanske?

• pyssel fia

Var finns närmaste återförs. av Panduro söder om stan(sthlm)?
    Det e ju så "knöligt" att åka in till kungsgatan när man ska ha nåt...o nu e det ju tullen oxå på dagarna.

• Bembu

Jippi läste precis i lokal tidningen att Panduro hobby ska öppna i Täby centrum den 29 maj. Typ en månad kvar men ändå me happy . Solna är ju inte allt för långt bort heller men brukar ju aldrig vara där utåt, hmm kanske får övertala sambon att ta en tripp dit.

Pyssel fia:
    Finns en återfösäljare på panduro saker i södertälje Brio-butiken, Varuhuset Kringlan, 151 27 Södertälje.
    Vet inte om det kanske ligger bättre till för dig?!

• Bembu

Pege K
    Hur var kursen?? Super nyfiken och skulle bra gärna vilja gå en kurs själv

• pyssel fia

Pyssel butiken i Västerhaninge ska bli återförsäljare till Panduro nu så jag är ju helt överlucklig. =)
    Iof hade dom massor redan innan så nu kommer det bli himmelriket i den butiken! Var där idag o dom har klart ett pysselrum till nästa vecka.

• Bembu

pyssel fia
    Åhh vad kul. Avundsjuk jag blir. Men har hittat lite på norra sidan stan med

skapa hobby ( skapahobby.se/ ) har en butil inne i stan med mängder av kurser, men även i viss mån i Täby och Upplands väsby också. Endast kurser i Täby och Uppl. Väsby.
    Så det börjar komma mer i mina hemtrakter med Glad är jag iaf...

Svar på tråden Scrap booking butik i stockholm (gärna norra sidan)