• trisha

Åååh det är så roligt att köpa barnkläder!

Det finns så mycket fina barnkläder nu. Igår köpte jag för första gången kläder till min kommande bebis. Kunde verkligen tänka mig hur gullig han skulle bli i dem, så fina färger och detaljer!

Hur många plagg har ni köpt till er ofödda än så länge?

• Svar på tråden Åååh det är så roligt att köpa barnkläder!
  • Challe N

En hel del har ganska mycket från mina andra barn, men ändå har jag inte kunnat låta bli att köpa lite. det är ju det roligaste som finns

• KTee

Jag vet jag vet jag vet!!! :D Det är så himla roligt att köpa!  Har blivit alldeles för mycket tror jag.. i varje fall utav den minsta storleken! haha! Men dom är ju så söta kläderna när dom är så små! =D

• Ice82

Idag ska jag äntligen köpa lite grejer till bebisen. Har inte köpt något än... var på UL igår och fick bekräftat att det faktiskt låg någon därinne och att allt såg bra ut. Så idag ska vi köpa ngt. fint till bebisen

Vilken strl ska man köpa?? Har inte så stor koll... är 50-56 bra till en nyfödd?

• yaaniz

Japp det är en bra strl tycker jag. Många säger att dom snabbt växer ur dom strl men jag tycker faktiskt att dom kan ha dom ganska länge ändå..mycket kläder idag har ju muddar oc h grejjer som förlänger användningstiden sen brukar strl vara ganska så stora iaf :) Köp lite av det och sen lite i strl 62 med.

Ice82 skrev 2008-03-19 16:59:27 följande:
    Idag ska jag äntligen köpa lite grejer till bebisen. Har inte köpt något än... var på UL igår och fick bekräftat att det faktiskt låg någon därinne och att allt såg bra ut. Så idag ska vi köpa ngt. fint till bebisen Vilken strl ska man köpa?? Har inte så stor koll... är 50-56 bra till en nyfödd?
  • Ice82

Då ska jag göra det! Ska åke hem från jobbet nu, sen ska det shoppas Ha en trevlig kväll alla!

• Mochride

Jag komner shoppa jätemycket bebiskläder. Det blir nog sambon som får hålla i pengarna framöver
    Hittills har jag köpt två bodys, små sockar, en t-shirt och så tröja och byxor till en nio månaders. Och så har jag även stickat en kofta till en sex månaders och två tröjor till en nio månaders. Det är jättekul att köpa bebiskläder, och bara gå och titta, och göra egna också

• yaaniz

Lindex har sååå mycket fint nu..vart och shoppat där idag..har köpt lite rosa kläder oxå OM det skulle bli en tjej. Blir det en kille får man sälja det bara :)

• Carr0n

Har köpt ganska mycket, men jag kommer att få 2 att handla åt
    Har bilder i galleriet!

• Ice82

Vi var och handlade lite kläder på Lindex igår, det finns så mycket fint Kommer blir svårt att hålla i pengarna hädanefter. Jag säger som Laoghaire att sambon nog får hålle i plånboken hårt.

Carr0n:
    Vad häftigt med tvillingar, grattis! Ja det blir ju dubbelt så mycket att handla till de små! Kul!

Svar på tråden Åååh det är så roligt att köpa barnkläder!