jag har gjort små lådor/boxar eller så kallade favors och dom ska vi ha godis i (godis-hjärtan med text typ SweetDream, Peek a Boo, Baby Face o sen med dom ska det ligga andra godis med).
man kan ju göra små påsar utav cellofan o fylla med tex löste o skriva på en text eller ett klistermärke... och sen fästa ett fint siden band på.
frön- att så kan ju vara kul.
man kan ta chokladkakor, och byta utsidan/paketet och skriva en egen text på... istället för påse/box...
trevligaste är ju ifall det gästen får är användbar och inte bara en pryl som tar plats.
Deko. jag har varit inne på timarii och sett att dom fått in en del baby-ballonger o likn. så det ska jag köpa där.
bord med dukar (ev lakan, ifall man ska köpa så man har anv av den sen), sen kan man ha ljus i olika höjder, duka upp så när det är dags för fikat, så är det klart.
Göra ett bord för fikat o presenterna, deko. kanten med tex murgröna o band eller likn.
Ha lite olika höjder, på kakfaten osv (jag tycker inte det är snyggt när allt ligger platt).
Gör kakor/kex i form utav en fot/hand/blommor, eftersom ni har det på inbjudningskorten.
jag skulle forts färgtemat fr inbjudan, så det hänger ihop som en tråd.
Finns massor utav tips...