Har du haft en "affär" med någon på jobbet?
Vad gjorde ni?
Hur gick det?
Vad gjorde ni?
Hur gick det?
Jag har haft det. Vi gjorde aldrig något på jobbet men träffades på fritiden. Det uppstod visserligen känslor där men han skulle åka iväg så det blev inget med det hela.
japp, dock va jag inte i ett stabilt förhållande vid det tillfället. vi hade sex i jobbets buss... hihi..
Japp...
Hamnade i säng på en kryssning med en kollega som var sambo... det blev en märklig stämning mellan oss sedan så det var lite jobbigt att fortsätta som kollegor. Det som var en magisk o sensuell natt av engångsföreteelse visade sig snart bli en tung och jobbig förälskelse som var svår att hantera då han inte riktigt ville prata om saken. Ryktena gick o det var svårt att vara tyst och hantera detta på ett bra sätt. Men natten glömmer jag aldrig...
Var på väg att bli älskarinna till en av säljarna på jobbet - det skiljde 30 år mellan oss och kyssarna vi stal i butiken var bitterljuva. Han var magnetisk och farlig o helt underbar och vi kom varandra mycket nära. han var ökänd på jobbet för att vara flirtig och smått "gubbsjuk" men jag uppfattade honom mycket gentlemannamässig och artig och korrekt i sitt uppträdande.
Jag hann dock sluta på jobbet innan romansen utvecklades till något. Jag har bara fina minnen av den korta stund vi ändå fick.
En liten småflirt pågick mellan mig och en kille. Vi åt middag tillsammans, tog en öl ihop ibland. Firmafesterna satt vi o hånglade oss igenom. HÖll handen ibland, dejtade osv... Men aldrig något mer än så. Vi båda ville nog men tillfället gavs liksom aldrig. Vi var då båda singlar - men också ensamstående föräldrar så vi hade barn på varsitt håll som nog höll oss kvar i nutiden och på jorden.
Det blev aldrig mer än så...
Japp har det just nu... Dock är han inte fast på mitt arbete utan inhyrd hantverkare...
Inte affär men det är lite småflirtande från båa sidorna
Japp!
Jajjemännsan... flera gånger
Hade sex med min chef när jag var asfull uuurk. Vad jag ångrade mej!!
Anonym inlägg 9.
Vad har chefen sagt i efterhand?
Hur hanterar ni situationen?
Vem tog initiativet?
Han ville att vi skulle bli kk, och han kände sej nog väldigt speciell för jag var ung och väldigt vacker.
Han var euforisk på jobbet nästa dag och var så glad. Medans jag ville spy.
Jag gav honom en utskällning åckså, jag ville förneka att nått hade hänt medans han trodde vi hade "nått" tillsammans.
Tillsist sa jag upp mej efter ha anmält honom för sexuella trakasserier. Han höll på o tafsa o så på jobbet. Trodde att det var ok!
Jag ska aldrig någonsin dricka mej så full ..Var på mej när jag låg på soffan. Han släpade in mej i duchen åckså. jag sa nej men han ville inte höra på det örat. Jag kunde knappt stå på bena.
Det var personalfest o jag drack för mycket. Den jävla grisen..Mår dåligt ännu efter 17år.
Jo jag har haft det med en kollega vi hade både två sambos hemma. Vi var lite småflirtiga mest hela tiden på jobbet när inte andra såg. Vid en firmafest avvek vi från de andra o kysstes han ville mer men jag kände just då att det inte var rätt. Slutade på det jobbet efter ett tag så det blev aldrig något mer lika bra var det kanske för annars hade det garanterat blivit något.
Ursäkta men det låter mer som en våldtäkt än sex om du var så full så han släpade med dig...
Anonym (bllä) skrev 2008-03-19 21:40:12 följande:
Ja, jag hade en affär med en kille på jobbet. Jag var dessutom hans sekreterare för att ytterligare spä på klyschan...
Jag var sambo sedan ett par år tillbaks och han var nyseparerad. Vårt hemlighetsmakeri pågick 2000 - 2002, och nu bor vi i stort hus och har en underbar son tillsammans!!!!
Så för vår del var jobbflirten BINGO!!!!
Japp, han var gift... Vi hade gott som katten kring het gröt i 2 år innan något hände. Jag jobbade över när han kom in på kvällen. Han stod i min dörr och vi småpratade lite och jag gick för att hämta kaffe. Då fångade han in mig och kysste mig. Vi hamnade på soffan i fikarummet och efter den incidenten så kunde vi inte hålla oss ifrån varandra.
Efter 7,5 år ser läget ut så här:
Han är skild.
Jag har insett att vi aldrig kommer bli ett vi trots att vi alltid kommer att ha känslor för varandra.
Jag har träffat en annan.
Han vill fortfarande ha mig men allt är så komplicerat att det aldrig kommer att bli så.