• Gulsippa

Starkt + på RD 13!

Jag tror knappt att det är sant!!! Tjuvtestade idag på ruvardag 13 efter vår andra ivf/icsi och det blev ett tydligt + !!!

Efter 3,5 års försök ser det ut som om det skulle kunna bli vår tur. Jag hade nästan gett upp hoppet om gravtesten och trodde att de endast gjordes som minus-variant och att plus var en skröna

Än vågar jag inte riktigt tro på det. Vår riktiga testdag är inte förrän på tisdag (25/3, RD 18) men jag orkade inte vänta i ovisshet hela påsken.

Inför denna ivf-omgång har jag gått till kiropraktikern och fixat till ryggen efter ett tips från en arbetskamrat. Jag tror att det är det som har gjort att äntligen har fått se ett plus!

Snälla, hjälp mig nu att hålla tummarna för att det blir ett plus även på officiella testet på tisdag!

• Svar på tråden Starkt + på RD 13!
  • Dahlia
    Grattis!! Vad kul....
    Det e ju så underbart när man ÄNTLIGEN får se ett plus och inte ett minus!
    Lycka till med graviditeten nu
    Äntligen.. Efter flera års kämpande och ivf / icsi är nu BF 3 juni 2008
  • lia29

Stort Grattis!!!
    Du kan absolut lita på +:et.
    Jag tjuvtestade på ruvardag 11 och har fått det verifierat
    med blodprov att det stämmer.
    Jag har egentligen testdag den 23:e mars men orkade inte heller vänta till påsk helgen.

Stor Grattis Kram!!

• Dimitra

Grattis! Och Glad Påsk

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • Gulsippa

Stort grattis till dig lia29!

Tack för de uppmuntrande orden. Jag har gått som en zoombie hela dagen så det är tur att jag har varit ledig idag.

• Väntan77

Grattis Gulsippa!

Jag fusktestade i dag på ruvardag 11 och fick oå ett fint plus. Håller med om att man inte riktigt vill tro på det än.

Grattis igen!

Längtar till TD 31/3
Svar på tråden Starkt + på RD 13!