• Anonym

Hjälp mig förföra min man

jag har aldrig haft en spec stor sexuell lust. för mig räcker det om vi har sex 1 gång i månaden, nu är min man skit trött på mig och jag kan förstå honom, vårat äktenskap har hamnat i en stor kris  

jag vill känna sex lust och vill få min man att känna sig åttråd, men jag vet inte hur,

hur skall jag förföra honom?

• Svar på tråden Hjälp mig förföra min man
  • hKarolina

hitta på saker ihop o ta er massa tid för varandra! Gör saker som inte är vanliga o vardagliga... Ta en picnic eller gör nån utflykt. Gå på bio o ät jättegod mat. Ta en skogspromenad o prata eller överraska med nååt gulligt!! Visa honom massa uppmärksamhet!Boka en tid med honom o gör nåt kul men säg inte vad i förväg=) O ge inte upp...=)

• Anonym (L)

Ha på dig sexiga underkläder, strippa kanske, förför honom med smekningar, retningar,

• Anonym
    Empan81 skrev 2008-03-20 14:44:35 följande:
    Köp hem lite vin o "Kärleksspelet" eller liknande Erotikspel
    vart köper man det spelet?
  • Empan81

Oj,såg aldrig din fråga igår. Hoppas du läser det här nu då Gå in på www.intima.se Sök: Spel Så får du upp 6 sidor med olika spel. Bla. Kama Sutra spelet, Kärleksspelet, sexspelet etc. lycka till!

• Crillo1

massage är ett het tips

• Skilda Pappan

Hm.
    Ställ dig frågan varför DU inte känner lust.
    Det är nog det lättaste sättet att förföra honom, genom att berätta vad DU behöver för att känna lust och samtidigt fråga honom vad HAN behöver.

• Saara17

Min kille älskar när jag gör spontana saker. Som tex bara ge honnom oralsex helt spontant .

Svar på tråden Hjälp mig förföra min man