Tack för svaren! Blev förkyld förra helgen hastigt och lustigt (?), på grund av att de bygger om på jobbet så har vi en port som står öppen så i torsdags visade första tecknen på bihåleinflammation upp sig, fredagen var en plåga men efter att ha varit hemma i värmen över senaste helgen så känns den ju mycket mindre.
Jag har sår i näsan pga snuvan och snytandet, och nässprayen bär jag med mig konstant... Försöker att hålla det till max 4 doser under dygnet, för det är ju på kvällen/natten det är nödvändigast att få andas riktigt.
Idag har detta nya fenomen med nacken dykt upp och det känns som det gör när bihålorna är täta fast bak i nacken då...
Sambon suckade och ojjade sig över att "tänk om det är hjärnhinneinflammation" men det tror jag verkligen inte på!
Det är inte heller spänningshuvudvärk för det har jag haft ofta nog för att känna igen, och det känns ju mest bara när jag böjer mig fram...
Nåja, jag får se om jag lyckas samla på mig några ytterligare fenomen och söka läkare... Pencillin lär ju i alla fall kunna lindra det här...
SCoEP: Bor i en liten håla där vi har fler slaktare på vårdcentralen än riktiga läkare... Såna moderniteter som UL känner de inte till
Då får man åka till akuten 7 mil bort för att få hjälp med riktiga besvär...