• Clever LG

Sola solarium trots lätt förkylning?

Hej,

Är det farligt att sola solarium trots att man har en lätt förkylning,det vill säga, är snorig men inte ont i halsen och ingen feber?

Såg mitt vinterbleka ansikte och kände att lite färg inte vore fel...

Hur hade ni gjort?

• Svar på tråden Sola solarium trots lätt förkylning?
  • Tjofsen

I värme frodas ju bakterier. Så ....ja, det är nog inte så bra.

• S a C

Hehe. Det är nog ingen fara alls!
    Hur skulle folk klara av att vara förkylda på sommaren i så fall? Då är det ju varmt.
    Se bara till att städa upp efter dig!

• Clever LG

Precis det jag tänkte, får väl köra på brun-utan-sol eller något istället.

• Clever LG

Livrädd med stil,klart jag gör! Tycker själv att det är dålig stil då man ska sola och det är sunkigt, inget trevligt alls...

• S a C

Med tanke på förkylningen alltså, att du inte smittar nån annan. Vara extra noga så att säga.

Nej, visst är det läskigt att komma in när den förra inte städat alls... Blä.

• Clever LG

Ja, det är läskigt. Fattar faktiskt inte hur folk tänker men men...Nej, det är ju inte schysst att smitta någon annan. Fick tips om våtservetter som är brun-utan-sol ska tydligen vara riktigt smidigt. Kanske testar det istället

• S a C

Jag såg brunutansol i någon ny sorts sprayform på tv-reklam i veckan! Det kanske vore nåt! Man behövde inte ens smörja in tror jag.

Väldigt bra säsong att marknadsföra det för övrigt. Alla är så där roligt glåmiga. Skrattande

• Clever LG

Hahahahah exakt! Med mitt mörka långa hår ser jag ut som ett lik just nu Får nog åka till city för att botanisera bland brun-utan-solprodukterna en stund tror jag.

Svar på tråden Sola solarium trots lätt förkylning?