• Kakan77

Bästa barnvagnen i stan?

Vi har insett att nu är det dags att ge oss in i barnvagnsdjungeln! Undrar om det är någon som kan rekommendera en barnvagn enligt nedan önskemål:

* Kombi
    * Relativt lätt
    * Enkel att styra (vi är inga skogsmullar utan bor inne i stan)
    * Bra förvaring under vagnen
    * Vi har ingen bil, så den behöver inte få plats i bagagelucka
    * Vi bor i ett hus med barnvagnsrum med lås nere på bottenplan

Tack på förhand!

• Svar på tråden Bästa barnvagnen i stan?
  • maria lintott

Teutonia spirit s3, den end 3-hjulingen jag hittat där man kna ha sittdelen både mot sig å från sig. Vi ska köpa en sådan å ha mjuklift i. Så är den snygg också!

• louiselangberg blogg se

jag ska själv köpa Knorr universum o beställa från www.kidsroom.de
    sök efter universum uppe till vänster på sidan så hittar du de alternativen som de har på den vagnen..

står visserligen på tyska men ajg har översättning nånstans här på fl om d skull eva att du itne kan d

• strumpan77

Vi har beställt teutonia Fun. Väldigt lätt att styra, lätt att vika ihop (om ni nån gång behöver det) och väldigt snygg tycker jag. Just nu ingår ett parasoll och en skötväska på köpet när man köper vagnen (värde ca 900 kr).

• Maroé

emmaljunga 360, enkel att styra, med svängbara framhjul, vändbar sittdel, finns riktig liggdel att andvnda om man vill, men finns också tilhörande mjuklift. helt gudomlig att köra, speciellt i stan, stor varukorg.

• LindaLii

Bugaboo cameleon! Älskar verkligen våran, väger endast 9 kg och är supersmidig, går att vända både sits och styre kika gärna i mitt galleri om du är nyfiken eller på www.bugaboo.com

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och gravid i v 37♥♥♥♥
  • Skrik och Panik

Jag säger helt klart VIGOUR 4, lättkörd, väger lite, vändbar sits, superbra sittdel, kostar inte en förmögenghet.

Har den i mitt galleri, bara kika in

• Bela

BUGABOO cameleon,bästa vagnen och smidigaste

• miiillan

säger med bugaboo helt klart!!!! smidigare vagn hittar du inte

längtar till våren!!!
  • Kakan77

Å tack för alla svar! Vi var o kollade på en affär igår o jag föll lite för Teutonia Fun, tyckte den verkade så lätt o smidig.

Men min sambo var lite skeptisk till snurrbara och små framhjul. Han menar att det kommer bli svårt att köra på grusvägar och i snö (om det nu skulle komma någon snå i stklm igen...:) ). Vad har ni för erfarenheter?

Svar på tråden Bästa barnvagnen i stan?