• zzz81

Adressändring gratis??

Hej, är det någon som kan tipsa mig om hur man gör om man vill göra en adressändring gratis?? Var inne på adressandring.se kostade 400kr vet att man kan få göra det gratis har själv gjort det men det var 5 år sedan minns inte hur jag gick tillväga.

• Svar på tråden Adressändring gratis??
  • Vroooooom

Det är väl bara om du väljer eftersändning som det kostar? Att bara göra en flyttanmälan ska ju vara gratis.

• Birgitta2

Det är gratis om du väljer att inte eftersända. Det är eftersändningen som kostar.

• trollmammsis

ja det är billigare iaf att få posten eftersänd i 1 år, 340:- har vi nyss betalt... men över 500 för tele och sen över 500 för internet och telen kan kopplas in direkt men internet tar ca 10 dagar    blir GALEN...så jäkla dyrt

Sagan om Isfolket
  • Birgitta2

Hade du haft com hem i nya lägenheten och i gamla så hade det inte tagit mer än inkopplingstiden med alla sladdar, och det hade kostat 0 kr.

• Fru Indosaurie
    Birgitta2 skrev 2008-03-21 14:09:04 följande:
    Hade du haft com hem i nya lägenheten och i gamla så hade det inte tagit mer än inkopplingstiden med alla sladdar, och det hade kostat 0 kr.
    vi har tele2 på båda, kostar heller ingenting att flytta
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • trollmammsis
    Birgitta2 skrev 2008-03-21 14:09:04 följande:
    menade du till mig??  hm, varken tele eller internet med dom. Här ute hade tydligen TELIA bäst teckning.. telen har vi med optimal.  
    Sagan om Isfolket
  • trollmammsis
    Fru Indosaurie skrev 2008-03-21 14:10:20 följande:
    vi har tele2 på båda, kostar heller ingenting att flytta
    MÄ!! varför ska vi behöva betala så jäkla mycket för då
    Sagan om Isfolket
  • Birgitta2

Telia har flyttningsavgift och har alltid haft. De är dyyyra på det mesta.

Svar på tråden Adressändring gratis??